Gjest Carmelita Skrevet 25. oktober 2003 #2 Skrevet 25. oktober 2003 Ja!!! Gleder meg til den kommer!
Gjest Malena Skrevet 25. oktober 2003 #5 Skrevet 25. oktober 2003 Nei, det skal jeg ikke - har ikke sett noen av de tidligere heller.
Dødspingvinen Skrevet 26. oktober 2003 #6 Skrevet 26. oktober 2003 JAAAA! Gale venner som ringte fra køen i går, og så at de skulle kjøpe billetter til oss.
Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2003 #7 Skrevet 26. oktober 2003 JA! Jeg skal se "Atter en konge" - og jeg har venta på'n helt siden "To tårn" kom! Gleder meg som en unge - men jeg står ikke i kø, altså. Det spiller ingen rolle om jeg får se den på premiere-dagen eller en uke senere. Vet ikke når den kommer på kino her i bygda jeg, men jeg kommer i allefall til å vente til da! Og så kommer jeg til å ha en Ringenes Herre-aften kvelden før, og se på de to første filmene - sånn at jeg får stemningen! Det er ikke lenge igjen nå, folkens! K
Tosca Skrevet 26. oktober 2003 #9 Skrevet 26. oktober 2003 Dette har vi ventet på så lenge, så lenge..... Elsker de to første filmene og har selvsagt lest boken. Gleder meg!!
Redhead Skrevet 26. oktober 2003 #10 Skrevet 26. oktober 2003 Ja! Den skal jeg til og med se på kino. Brukte veldig lang tid på å bestemme meg for at jeg ville se de to første. Så de har jeg faktisk nettopp sett (og kjøpt) på dvd. Gleder meg! Blir julefilmen for meg .
Kate Skrevet 26. oktober 2003 #13 Skrevet 26. oktober 2003 Og så kommer jeg til å ha en Ringenes Herre-aften kvelden før, og se på de to første filmene - sånn at jeg får stemningen! Det er ikke lenge igjen nå, folkens! K Ja, jeg skal absolutt se den. Kommer også til å kopiere ideen til Kverula. Kjempeide, Kverula!
Pip Skrevet 26. oktober 2003 #15 Skrevet 26. oktober 2003 JA! Gler meg masse - er så spent på korleis filmed vert i forhold til boka - er jo ein del action i vente då... Skal nok ta ein kveld saman med fetteren min (som har svært heimekinoanlegg) for å sjå dei to første ja! :D
Soul Skrevet 26. oktober 2003 #16 Skrevet 26. oktober 2003 JA! Gleder masse masse Vi har prosjektor og lerret hjemme så vi skal invitere noen venner og ha helaften med to første filmene vi og. så skal vi på kino og se "Atter en konge". Håper egentlig at den følger boka litt mer en "To tårn" gjorde. Men det blir gøy uansett :D
Diva Skrevet 27. oktober 2003 #20 Skrevet 27. oktober 2003 Gjett om :D Har gledet meg veldig lenge nå og ser fram til å se den. Synes de foregående var supre! Nå er jeg veldig fan av denne sjangeren også da. hehe Vil gjerne være med på buffet og festforestilling også jeg... Skal være "fakkeltog" fra et hotell i byen der de har spist og fram til kinoen. Folk "kler seg ut" i Ringenes Herre-stil..... Sukk.... Billettene legges ut for salg i dag, og de koster 400,-..... Haaar så lyst, men tviler på at vi har råd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå