Gå til innhold

Dere som får lønn den 12, har dere fått i går eller i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk faktisk så tidlig som den 9, men det etter avtale med arb.giver. Jeg lurer på dere som får autoutbetalt, har dere fått lønnen deres enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, fikk i dag :) Hender også at jeg får 10. kommer som regel en eller to dager tidligere! Men dette har jo ikke noe med datoen 12. å gjøre, det har jo noe med det enkelte lønningskontor å gjøre!

Skrevet

Jeg fikk i går, pleier å få et par dager før.

Skrevet

Jeg jobber i kommunen, og lønningsdag er den 12. hver måned. Om den 12. faller på en lør el søn får vi lønna inn siste virkedag før helgen. OG ja, det har kommet inn lønn, så nå har jeg en konto som lever igjen etter kjærlighetsbrevet fra e-verket i januar.......;-)

Skrevet (endret)

Hvis lønningsdagen min faller på en helg eller mandag får jeg den alltid på fredagen før.

Endret av mirandaa
Skrevet

Takk for svar!

Skrevet

Jeg fikk lønn torsdag den 10.

Dersom den 12. faller på en helge-/helligdag utbetales de siste virkedag før denne, men nå fikk vi lønnen en dag før dette igjen.

Gjest Blondie65
Skrevet

Det er lovpålagt å betale ut siste virkedag før lønningsdag dersom lønningsdag faller på en helgedag. Akkurat som det er lovpålagt at forfallet flyttes til første virkedag etter forfallsdato dersom forfallsdato faller i en helg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...