Gå til innhold

Tør ikke spørre etter noe i senga...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente i 20-årene som dessverre er altfor sjenert i senga. Jeg er ikke redd for å ta initiativ til å tilfredsstille samboeren min, men tør ikke spørre etter noe selv. Vi har vært sammen i 6 år, så det er ikke det at vi ikke kjenner hverandre som er problemet ihvertfall, er nok meg det handler om.

Det er ikke det at jeg har noen uvanlige fantasier som kanskje er flaut å snakke om heller. Jeg er redd for å si ifra om helt vanlige ting, f.eks dersom det er behov for litt glidemiddel. Jeg piner meg heller gjennom at det er vondt enn å spørre... Tør ikke spørre om han kan gi meg oralsex eller bruke fingrene, tør IKKE ta på meg selv, tar ikke initiativ til stillinger eller noenting. Jeg liker litt lett BDSM, men det tør jeg ihvertfall ikke nevne. (Ikke noe avanserte greier, bare håndjern og litt klaps på rumpa, liksom). Om han f.eks bruker fingrene eller tunga på meg og teknikken ikke funker, sier jeg ikke ifra...

Jeg vet jo at jeg kunne fått et mye bedre sexliv om jeg hadde klart å si ifra hva jeg trenger, og samboeren min kan jo ikke vite hva som funker og ikke når han ikke får tilbakemelding, men jeg klarer det bare ikke... Jeg har problemer med å få orgasme og det må helt spesielle teknikker til for at det skal skje, og disse teknikkene er det vel bare meg som kan...

Noen andre som er i eller har vært i lignende situasjoner? What to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare en ting å gjøre da... og det vet du godt selv! :)

Men hva med å skrive det på lapper, eller spille skuespill i senga?

Alt for å lixom slipper gjøre det selv. prøv deg fram! :)

og masse lykke til :klemmer:

Skrevet

Takk for svar :-) Kanskje jeg må ta det en gang vi har drukket, da blir jeg mye mer åpen, hehe... Det verste er at han mange ganger har spurt meg hvordan jeg vil ha det, og så svarer jeg bare "vet ikke"...

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Hehe, jeg skulle akkurat til å si at du burde ta det opp når dere har drukket da jeg så du skrev det under:)

Ja, ta et par glass vin før kosen så løser det seg nok litt iallfall, men jeg vet egentlig ikke hva annet jeg kan råde deg til. Det eneste jeg skal si er at hvis du vil nyte sexen må du jo nesten jobbe litt for at det skal bli godt for deg og. Styr ham litt i den riktige retningen, prøv å være åpen om hva du tenker og hva du har lyst til. Ei venninne av meg pleier å ta hånden til kjæresten og legge den på låret sitt når hun vil bli fingret, og da skjønner han liksom tegninga uten at hun trenger å si noe eller være for direkte. Du kunne jo prøve noe sånt?

Jeg tror at når du først begynner å åpne deg opp litt, så kommer det bare til å fortsette i den riktige retningen:) Lykke til!

Skrevet

Jeg har samme problem. jeg å kjæresten har vært ilag i snart 1 år.

første gangen vi hadde sex spurte han hvordan jeg likte det best, men da var jeg så ny på sex at jeg ikke viste. så jeg svarte bare flaut " jeg vet ikke"

Jeg var hos han i helgen, var på kondomeriet å kjøpte glidemiddel å tenkte "Skjerp deg jente, bare ta det fram i kvell!" men når kvelln kom å vi havnet i sengen torte jeg ikke å ta det fram.

så aner ikke hvordan jeg skal klare å "introdusere" glidemiddel i sexlivet vårt. har noen noe tips?

kanskje jeg kan overaske med bind for øynene, en masasje å glidemiddel. eller høres det teit ut?

hva synes dere gutter, har dere noen tips slik at det blir mindre flaut for oss jenter?

Skrevet

Jeg har samme problem..har vært sammen med typen min i åtte år,å tørr ikke si hva jeg vil/ikke vil. Eller,kan det noen ganger,men kun liksom "vil gjøre det på sofaen,ikke i senga idag".. Ikke direkte hva jeg vil ha. Han har spurt en del,å sagt til meg at ingenting er domt eller flaut,han vil kun bli glad om jeg forteller..men får det ikke til! Vet ikke hvorfor. Det er liksom ikke naturlig. Å jeg tørr ikke "vise" ham heller...her om dagen hadde vi sex,(etter et opphold) og da var vi veldig kåte..han gikk først ned påmeg,å tok plutselig hånden min ned dit, for han ville at jeg skulle ta på meg selv...! Det var veldig ubehagelig..så jeg trakk bare hånden til meg. Jeg vil liksom ikke vise han,for i mine øyne er det en privat greie.. Men siden de fleste gjør sånn,føler jeg meg gammeldags og prippen. Den holder jeg på,jeg kommer aaaldri til å være så åpen altså. Det er fryktelig flaut,å overhodet ikke en "barriere" jeg føler jeg må bryte. Kan vi ikke få lov å la være å måtte utlevere alt?

Skrevet

Huff,ikke meningen å være så negativ! For noen er det kanskje veldig bra? Følte bare at denne tråden traff et sårt punkt..

Skrevet (endret)

.

Endret av runekki
  • 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg sier nu bare....................................................................................................................................................................................................................deres tap! Suckers :*.....................................

Vi menn kan ikke lukte hva dere liker,jeg hadde bare blitt kjempe fornøyd om min kjære hadde introdusert nye ting eller egne ønsker :sengekos:

Finnes ikke flaue ting i senga,ikke annet enn fake affal!

Skrevet

ang. hvordan introdusere glidemiddel.

Du bare sier ' hei ,jeg kjøpte noe i dag la oss gå og teste det ut.'

Og ferdig jo. Vi men er enkle ,det trengs ikke mer.

Gjest Skyggen
Skrevet

Glidemiddel er jo såååå digg å bruke, beste som har skjedd i vårt sexliv, Jenter dere må fortelle hvordan dere vil ha det, rett ut. Det enkle er ofte det vanskeligste.

Skrevet

Skriv det på en lapp.. Det burde fungere. :)

Skrevet

Kan jo prøve å bare styre han litt. Ta tak i håret hans og styr litt. Funker bra det ^_^ Og ha glidemiddelet såpass lett tilgjengelig at du får tak i det selv om du trenger det :)

Babysteps...

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg er en jente i 20-årene som dessverre er altfor sjenert i senga. Jeg er ikke redd for å ta initiativ til å tilfredsstille samboeren min, men tør ikke spørre etter noe selv. Vi har vært sammen i 6 år, så det er ikke det at vi ikke kjenner hverandre som er problemet ihvertfall, er nok meg det handler om.

Det er ikke det at jeg har noen uvanlige fantasier som kanskje er flaut å snakke om heller. Jeg er redd for å si ifra om helt vanlige ting, f.eks dersom det er behov for litt glidemiddel. Jeg piner meg heller gjennom at det er vondt enn å spørre... Tør ikke spørre om han kan gi meg oralsex eller bruke fingrene, tør IKKE ta på meg selv, tar ikke initiativ til stillinger eller noenting. Jeg liker litt lett BDSM, men det tør jeg ihvertfall ikke nevne. (Ikke noe avanserte greier, bare håndjern og litt klaps på rumpa, liksom). Om han f.eks bruker fingrene eller tunga på meg og teknikken ikke funker, sier jeg ikke ifra...

Jeg vet jo at jeg kunne fått et mye bedre sexliv om jeg hadde klart å si ifra hva jeg trenger, og samboeren min kan jo ikke vite hva som funker og ikke når han ikke får tilbakemelding, men jeg klarer det bare ikke... Jeg har problemer med å få orgasme og det må helt spesielle teknikker til for at det skal skje, og disse teknikkene er det vel bare meg som kan...

Noen andre som er i eller har vært i lignende situasjoner? What to do?

Jeg er i helt samme situasjon.. Jeg er også en jente i 20- årene.. OG vet ikke hva jeg skal gjøre.

Skrevet

Hva er det absolutt værste som kan skje om dere spør om f.eks glidemiddel i senga?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier nu bare....................................................................................................................................................................................................................deres tap! Suckers :*.....................................

Vi menn kan ikke lukte hva dere liker,jeg hadde bare blitt kjempe fornøyd om min kjære hadde introdusert nye ting eller egne ønsker :sengekos:

Finnes ikke flaue ting i senga,ikke annet enn fake affal!

Og dette skal forestille et hjelpende råd og oppmuntring??! :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...