AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Hei, Jeg vet det kanskje er et teit spørsmål, men vi er førstegangsprøvere og ikke helt rutinerte enda :gjeiper: Så hvordan regner man syklusen ? Har hørt det er vanlig med 28 dagers syklus, men hvordan vet man om man har det? Hadde vært greit å vite ca, selvom jeg vet man ikke skal stresse TS
Gjest Spinell Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Syklusens lengde er antall dager fra første dag i en menstruasjon til første dag i neste menstruasjon.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Syklusens lengde er antall dager fra første dag i en menstruasjon til første dag i neste menstruasjon. Takk, det var ikke værre enn det nei! Tusen hjertelig takk
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Hei, Jeg vet det kanskje er et teit spørsmål, men vi er førstegangsprøvere og ikke helt rutinerte enda :gjeiper: Så hvordan regner man syklusen ? Har hørt det er vanlig med 28 dagers syklus, men hvordan vet man om man har det? Hadde vært greit å vite ca, selvom jeg vet man ikke skal stresse TS og husk at eggløsning er 14 dager FØR mens, ikke ETTER siste mens
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 Hvis du har iPhone så kan du laste ned app der du kan følge med på syklusen din. Er førstegangsprøver selv, og jeg synes det virker veldig kjekt. Den regner også ut når i syklusen du er mest fruktbar
Strix Skrevet 11. februar 2011 #6 Skrevet 11. februar 2011 og husk at eggløsning er 14 dager FØR mens, ikke ETTER siste mens Dersom en har 28 dagers syklus ja. Dette er en veldig informativ og grei side
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå