AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Jeg kjøpe brudekjolen et sted, men da var de utsolgt for underskjørt! Da jeg prøvde kjolen fikk jeg et underskjørt med en ring nederst. Jeg sa jeg skulle komme tilbake, men så er det så veldig langt unna. Lurer på om man kan kjøpe udnerskjørt andre steder eller om de faktisk MÅ kjøpes der man kjøpte kjolen for at det skal passe???? Noen som kan hjelpe meg?
Minnimusepus Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Du kan fint kjøpe underskjørt et annet sted, det gjorde jeg Jeg har et veldig fint et her hjemme som er ubrukt :gjeiper: Lykke til med bryllup forresten!
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Men da må du jo bruke det - eller kanskje du allerede er gift? Tusen takk for svar. Håper ikke det er altfor dyrt her i Oslo :=) Kjøpte nemlig kjolen godt utenfor Oslo og innbiler meg at det er litt rimeligere...
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Må man ev vite om lengde på kjolen når man kjøper et annet sted? Eller tar man bare hensyn til antall ringer eller form? Mye spørsmål nå..
Minnimusepus Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 Må man ev vite om lengde på kjolen når man kjøper et annet sted? Eller tar man bare hensyn til antall ringer eller form? Mye spørsmål nå.. Tror det holder med antall ringer. De underskjørtene jeg har forsøkt har iallefall hatt tålig samme lengde. Men du kan jo få målene på det du har kikket på hvis du er usikker. Jeg ville bare valgt et med samme antall ringer og samme ringplassering
LindaM Skrevet 11. februar 2011 #6 Skrevet 11. februar 2011 Du må vite hva omkretsen på ringen(e) er. Så lenge du vet det, kan du kjøpe underskjørt andre steder. Hvis du f.eks kjøper et underskjørt som har større ring(er), vil kjolen bli "løftet" litt for mye, og muligens se litt for kort ut. Det var det jeg fikk beskjed om i brudesalongen min hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå