AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Har sett flere ganger her hvor godt voksne sier at det er så barnselig å spørre og prate om det å bli sammen. Men hvordan fastslår man at man er kjærester som voksne da? Hvordan får man satt dato?
Tabris Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Samboer og jeg pratet om det da det ble klart at vi begge var interessert i hverandre. Så vi ble enige om at vi var sammen og hvilken dato det var.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Hvordan tar man opp et sånt emne da? Og face2face ?
Betty84 Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Jeg husker at jeg sa noe sånt som "Er det deg og meg", og da kom samtalen lett igang... Ihvertfall så finner du ut hvor landet ligger og da er det vel litt tryggere...
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 Hvordan tar man opp et sånt emne da? Og face2face ? Foreslår sms
MissStiles Skrevet 11. februar 2011 #6 Skrevet 11. februar 2011 Enkelt å spørre på sms. Men litt koseligere å gjøre det ansikt-til-ansikt. Litt mer personlig og. Synes jeg. Man kan f.eks. spørre hva han/hun kaller deg når han/hun snakker om deg til sine venner.
Gjesten Skrevet 11. februar 2011 #7 Skrevet 11. februar 2011 Jeg tror vel egentlig de fleste har den "hva er vi nå"-samtalen. Kjæresten og jeg hadde ikke det, det bare gled over til å bli et forhold på en måte, følgelig har vi ingen eksakt dato. Hvis du vil vite, foreslår jeg at du spør rett ut. "Hva tenker du om oss?" eller noe i den duren vil i det aller minste få ballen til å rulle. Ta det face to face.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #8 Skrevet 11. februar 2011 Jeg tror vel egentlig de fleste har den "hva er vi nå"-samtalen. Kjæresten og jeg hadde ikke det, det bare gled over til å bli et forhold på en måte, følgelig har vi ingen eksakt dato. Hvis du vil vite, foreslår jeg at du spør rett ut. "Hva tenker du om oss?" eller noe i den duren vil i det aller minste få ballen til å rulle. Ta det face to face. Ok takk. Men når blir det for tidlig å ta det opp?
Betty84 Skrevet 11. februar 2011 #9 Skrevet 11. februar 2011 Når man skal ta det opp....hmmmm.... Tror du må se litt på hvordan ting er.... Om det har hvert noen dater siste pr månedene eller om dere har hengt sammen som klegger.... Hvordan dere er/ oppfører dere sammen og med andre.... Mange faktorer som har betydning mener nå jeg...
Gjest MrsTux Skrevet 11. februar 2011 #10 Skrevet 11. februar 2011 Etter å ha hengt sammen i noen uker og gjort alt det som kjærester gjør og alt føltes riktig, ble vi enige om at vi var sammen. Husker ikke hvem som tok det opp, men det var litt sånn "nå er vi vel kjærester?".
KaDust Skrevet 11. februar 2011 #11 Skrevet 11. februar 2011 (endret) Når man skal ta det opp....hmmmm.... Tror du må se litt på hvordan ting er.... Om det har hvert noen dater siste pr månedene eller om dere har hengt sammen som klegger.... Hvordan dere er/ oppfører dere sammen og med andre.... Mange faktorer som har betydning mener nå jeg... Ja, som hun sier er det mye som spiller inn. Men ikke spørr den første uka Edit: Stor forbokstav Endret 11. februar 2011 av KaDust
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #12 Skrevet 11. februar 2011 Når man skal ta det opp....hmmmm.... Tror du må se litt på hvordan ting er.... Om det har hvert noen dater siste pr månedene eller om dere har hengt sammen som klegger.... Hvordan dere er/ oppfører dere sammen og med andre.... Mange faktorer som har betydning mener nå jeg... Vi har hengt som klegger i det siste om du mener at vi har vært mye sammen. Har vært sammen nesten hver dag de siste dagene og han har møtt deler av familien min. Men vi har ikke møtt noen av hverandres venner og jeg vet ikke om han har pratet om meg til andre eller ikke heller. Litt tidlig å få det på praten da kanskje?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #13 Skrevet 11. februar 2011 Ja, som hun sier er det mye som spiller inn. Men ikke spørr den første uka Edit: Stor forbokstav Vi har holdt på mer enn en uke da
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #14 Skrevet 11. februar 2011 Dette er ikke noe vi har snakket om. Det skjedde bare naturlig og sånn har det vært i de andre forholdene mine også. Han kallte meg dama si/kjæresten sin ganske tidlig. Jeg var vel den som ville ta det litt med ro, men nå har vi vært sammen 3 mnd og er et par
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #15 Skrevet 11. februar 2011 vi hadde deita i 1,5mnd nesten, holdt hender/kyssa offentlig i et par uker, da jeg sendte en sms og spurte om han ville være facebook-kjærsten min. Hehe litt barnslig kanskje, men fikk nå et svar. Er sammen nå, ca 1mnd etter-
Pinklightning Skrevet 11. februar 2011 #16 Skrevet 11. februar 2011 (endret) Det høres ut som at dere er klar for praten spør du meg Du sier selv at dere er voksne, så gjør det for all del face2face! Redigert: skriveleif. Endret 11. februar 2011 av Pinklightning
Steinar40 Skrevet 12. februar 2011 #17 Skrevet 12. februar 2011 Ja, det lurer jeg på også. Her flyr årene fort!
Fanta Exotic Skrevet 12. februar 2011 #18 Skrevet 12. februar 2011 Jeg ble sammen med min kjære da jeg fortsatt bodde hjemme hos mamma. Det var en gang hvor lillesøsteren min kom brasende inn på rommet og sa "ER DERE KJÆRESTER NÅ!?", og vi bare så på hverandre og ante ikke hva vi skulle svare.. Uansett hva man svarer kan det jo bli feil.. Vi klarte å snakke henne ut av det, og at hun hadde gått ut av rommet, sa han "Men kan vi ikke være det da?" Så søøt Da fikk vi en dato
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #19 Skrevet 12. februar 2011 Regnet fra første gang man gjør noe man ikke gjør med ikke-kjærster. Dvs her i gården første kysset. Hvis man kysser eller til og med har sex med folk man ikke er sammen med, blir det sikkert vanskeligere å definere når man blir kjærester. Da blir det sikkert mer nødvendig å ha den berømte "praten". Har aldri hatt behov for den selv
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #20 Skrevet 12. februar 2011 Regnet fra første gang man gjør noe man ikke gjør med ikke-kjærster. Dvs her i gården første kysset. Hvis man kysser eller til og med har sex med folk man ikke er sammen med, blir det sikkert vanskeligere å definere når man blir kjærester. Da blir det sikkert mer nødvendig å ha den berømte "praten". Har aldri hatt behov for den selv Har du aldri kysset/klint med noen du ikke har vært sammen med? Aldri bare endt opp med noen på fest, for så å finne ut at et forhold ikke ville fungert? Aldri kysset noen mens dere fortsatt bare har datet? Aldri hatt en flørt som har inkludert noe fysisk kontakt uten at det har betydd at dere er sammen? Tror aldri jeg har møtt noen som tenker at et kyss eller tre = forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå