Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Halliburton
Skrevet

Kom dere på kino og se denne filmen- ja det er mye vold men den er vakkert filmet (scenene i Zen hagen med snø er nydelig), historien er god og Uma har aldri vært bedre :D

H.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal se den helt klart..

tarantino er jo genial!

Skrevet

Sambo så den i går - han synes også den var veldig, veldig bra. Mye vold, men når det er sååå mye, så bikker det liksom over en grense hvor det er greit, mente han. Altså - når det BARE er vold, så er det liksom en egen sjanger, og da gjør det ikke så mye. Mente altså han.

Jeg fikk beskjed om at "du skal nok aldri se den, lille venn".

:ler: Jeg liker Pulp Fiction, men synes Reservoir Dogs var litt for mye for min smak..

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler:

:roll::roll::roll:

Dummeste jeg har lest på år og dag.

Skrevet

:roll::roll::roll:

Dummeste jeg har lest på år og dag.

du må begynne å lese mer altså
Gjest Anonymous
Skrevet
du må begynne å lese mer altså

Oppfatter det slik at samboeren mener at hun ikke kan se den filmen, sarte lille kvinnemenneske tåler ikke det.... Det er faktisk nedlatende og noe av det dummeste jeg har hørt på lenge.

Skrevet

Likte ikke "Pulp fiction", men har likevel lyst til å se "Kill Bill". Jeg har som oftest samme smak som Brita i "Absolutt Underholdning", og hun likte den veldig godt. På tross av masse blod og gørr, er det visstnok en del humor også.

Skrevet

min samboer sa det samme, Imari. han har ikke sett den. bare lest om den og så tror han at det er for mye for meg. men jeg digger tarantino, og syns det er stor forskjell på hans "estetiske vold" og fæl, realistisk, grusom, ond vold...

Gjest Sakuraba
Skrevet

Skulle nå tro dette var en genial film for kvinnemennesker. Eller er jeg den eneste som har plukket opp paa feminisme elementene i filmene innimellom all exploitation/HK og manga ?

Skrevet

Jeg liker ikke voldelige filmer generelt, så tror ikke jeg skal se den. Har hvertfall ikke lyst. :-?

Skrevet

Blir dumpet av min kjære, da han skal se den gratis med jobben. Selv har jeg derfor fått til en "date" med min snille bror - så ja jeg skal se den :).

Gjest Halliburton
Skrevet

Herregud for noe nedlatende machopiss. Hvorfor lar du han snakke til deg på den måten?

H.

Skrevet
lmari skrev:

Herregud for noe nedlatende machopiss. Hvorfor lar du han snakke til deg på den måten?  

H.

Hallo! det er vel ikke sikkert han mente det nedsettende-kanskje han faktisk kjenner henne og vet at hun vanligvis ikke liker slike filmer? Nå vet selvfølgelig ikke jeg hva som er tilfelle her, det er mulig han mente det sjåvinistisk. Men det er slett ikke sikkert. Det er det da bare Imari selv som vet :roll: Hadde min mann sagt det til meg (i en hyggelig tone vel og merke) så hadde jeg ikke blitt fornærmet fordi han kjenner meg og VET at jeg ikke liker voldsfilmer særlig godt. Jeg får nemlig mareritt hver gang jeg ser sånne filmer. Sorry å blande meg inn men jeg syntes bare det var litt drøyt å kalle det for noe machopiss når vi ikke kjenner sammenhengen.

Skrevet

Er vel greit å si at filmen ikke passer, hvis man kjenner hvernadre. Akkurat som at jeg kan si at Billy Elliot ikke var noe for sambo, selv om jeg likte den kjempegdt.

Skrevet

Poirot skrev:

Er vel greit å si at filmen ikke passer, hvis man kjenner hvernadre. Akkurat som at jeg kan si at Billy Elliot ikke var noe for sambo, selv om jeg likte den kjempegdt.

:enig_animasjon: Det trodde jeg og...

Skrevet

Jeg skal definitivt seg filmen. Har sett alle q.t. filmene bortsett fra Jackie Brown (må hute meg å se den snart også). Aner ikke hva Kill Bill handler om, men den er sikkert genial.

Skrevet

... og akkurat som at jeg sier til han: "du skal nok ikke se Chicago, lille venn" fordi jeg vet at han hater musicals...

Dumt av meg å bruke "lille venn" når jeg skrev det her, selv om det var det han sa - det får det til å høres nedlatende ut. Men det var faktisk ment fra hans side som en slags beskrivelse av filmen - han kjenner meg godt og vet hva jeg liker og ikke liker. Han mente rett og slett "Det er antagelig ikke en film du kommer til å like".

Machopiss??!?! Ikke narr meg til å le. Jeg lar meg ikke behandle sånn - slapp av!!

Skrevet

Jepp. Nå er den sett, og jeg klarer i grunnen ikke å si noe fornuftig... Hver gang jeg åpner munnen og prøver å finne de rette ordene kommer det bare ekstatiske små hikkelyder ut. Kill Bill er noe av det tøffeste jeg har sett på veldig, veldig lenge. Jeg sikler etter toern.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...