Gå til innhold

størrelsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

på klitoris, nå er jeg faktisk seriøs: hvor stor er klitten når den stimuleres når du onanerer og/eller når du har sex??

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Ikke stor. Den er mindre enn en ert. Den blir ekstra oppsvulmet og stor når jeg er kåt, men den blir ikke helt massiv av den grunn.

Men har hørt om de som har drue-klitoris, så alle størrelser er vel mulig her.

Husk at klitoris er egentlig stor, men ikke alt som vises like godt på alle, i og med at mesteparten av klitoris ligger innvendig. Bare en liten del som stikker ut hos de fleste, men hos noen kan større deler vises og mindre være gjemt på innsiden.

Got it? :)

Skrevet

Ikke stor. Den er mindre enn en ert. Den blir ekstra oppsvulmet og stor når jeg er kåt, men den blir ikke helt massiv av den grunn.

Men har hørt om de som har drue-klitoris, så alle størrelser er vel mulig her.

Husk at klitoris er egentlig stor, men ikke alt som vises like godt på alle, i og med at mesteparten av klitoris ligger innvendig. Bare en liten del som stikker ut hos de fleste, men hos noen kan større deler vises og mindre være gjemt på innsiden.

Got it? :)

hvor stor er den når den er ekstra oppsvulmet og når du er kåt??

Gjest HunterLady
Skrevet

hvor stor er den når den er ekstra oppsvulmet og når du er kåt??

Ca som en ert! :)

Skrevet

Du kan trøkke i deg mannlige hormoner (Bol!), så vil du etterhvert få en diger klitt, på opptil 4-5cm.

Andre hyggelige bivirkninger er dypere stemme, hår over alt, håravfall, kviser, muskler, osv.

Anbefales på det sterkeste, om du vil ha en stor klitt!

Og husk:

Her på KG er det SIZE SOM MATTERS :fnise:

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Du kan trøkke i deg mannlige hormoner (Bol!), så vil du etterhvert få en diger klitt, på opptil 4-5cm.

Andre hyggelige bivirkninger er dypere stemme, hår over alt, håravfall, kviser, muskler, osv.

Anbefales på det sterkeste, om du vil ha en stor klitt!

Og husk:

Her på KG er det SIZE SOM MATTERS :fnise:

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...