Gå til innhold

Musikk til iphone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!:)

Jeg har to pcer med musikk på. Vil gjerne ha musikk fra begge pcene på iphonen. Men opplever at når jeg kobler til den ene maskinen blir musikken fra den andre borte.

Går det ann å gjøre noe med dette?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste måten å gjøre det på (som jeg er klar over) er å overføre musikken fra den ene pc'n til den andre.

Skrevet

Eneste måten å gjøre det på (som jeg er klar over) er å overføre musikken fra den ene pc'n til den andre.

Åja :/ det var kjedelig!

Skrevet

Åja :/ det var kjedelig!

Jepp. Apple vet å gjøre alt så lite brukervennlig som mulig. Har irritert meg over dette selv.

Skrevet

Hei!:)

Jeg har to pcer med musikk på. Vil gjerne ha musikk fra begge pcene på iphonen. Men opplever at når jeg kobler til den ene maskinen blir musikken fra den andre borte.

Går det ann å gjøre noe med dette?

Takk for svar!

Ja, det går fint:

Når du kobler iPhone til pc'n sørger du bare for at den ikke automatisk synkroniseres.

Så "drar" du bare den musikken du ønsker overført til iPhone, over til "iPhone" i menyen til venstre på siden.

Skrevet

Det går helt fint.

Bare slå av automatisk synkronisering, så dra og slipp de låtene du vil fra iTunes til iPhone. Dette kan du gjøre med så mange maskiner du vil.

Gjest padawan
Skrevet

jeg trodde det var begrensninger på hvor mange maskiner en iPhone kunne synkroniseres med...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...