Gå til innhold

Ned 5kg til april.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal til syden i april og vil gjerne komme i "Bikiniform". Denne sydenturen fikk meg til å tenke videre på at snart er det sommer! Men først og fremst vil jeg trives i bikinien når jeg er i de varmere strøk. Noen som kan komme med noen tips til hvordan jeg skal minusere vekten med 5kg til april? Tar også imot tips til hvordan jeg kan trene styrke frem til sommeren (etter de 5kg er borte). kanskje noen der ute som er flinke til å sette opp program?? :)

Er i midten av 20 årene, middels trent, men mindre bra kondis, er ca 173cm og veier 70kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, kiloer er alltid tøft "/

Men, det er jo fullt mulig, bare man vil!

Jeg elsker snøen for tiden, og har en økt hver dag (prøver iallefall) med å løpe i dyp snø (Har perfekt "anlegg" for det, med et stort umåkt jorde jeg kan bruke), i ca 30 minutter. Prøver å trene intervall, 3 minutter løp, 2 minutter gåing.

Styrke gjør jeg 10 rep. x5 av sit-ups, og samme med push-ups, så står jeg så lenge jeg orker i planken 3 ganger, og tar 10 rep. x3 knebøy.

Funker for meg. :popcorn:

Skrevet

Gå tur 45 - 60 min per dag, og pass på matinntaket så skal jeg love deg du går ned. Ikke mer hokus pokus :) Men ingen som tror meg..

Skrevet

Gå tur 45 - 60 min per dag, og pass på matinntaket så skal jeg love deg du går ned. Ikke mer hokus pokus :) Men ingen som tror meg..

Jeg tror deg jeg! Er bare den som har bikkje som nekter å gå, som aldri får sosa seg ut døra og gått. Synes derimot det er lettere å korte ned tiden, med hardere trening :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...