AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Jeg skulle åpne word og fortsette skrivingen på et dokument jeg har skrevet på tidligere i dag. Når eg åpnet drop ned menyen når jeg trykket på "fil", så står de siste dokumentene jeg har åpnet og lagret, så jeg enkelt og greit kan klikke meg inn på dem. Når jeg åpnet denne menyen for noen minutter siden oppdaget jeg plutselig at det var mange gamle dokumenter som jeg absolutt ikke har vært inne på de siste månedene som sto der, og ikke det/de dokumentene jeg har åpnet sist. Hva kan dette komme av? Det har ikke vært noen andre som har lånt datan min og åpnet dokumentene, så jeg håper ikke det er noen andre som har klart å hacke seg inn på en eller annen måte? har egentlig ingen kunnskap om akkurat dette... men noen som vet?
Gjest pellepirat Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Veldig rart. Den menyen viser nemlig de siste dokumentene som har vært åpnet på DIN data. Det er bare å prøve selv, åpne 2-3 forskjellige dokumenter, gå ut av word og inn igjen, så ser du på den menyen. Hvis jeg hadde hacket meg inn på din maskin og lest et dokument, ville det kommet opp på MIN word, ikke din, så du kan nok være trygg på at du ikke har blitt hacket, men er du sikker på at ingen kan ha vært der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå