Gjest Anonym Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Hvordan gir man en ordentlig lapdance? At gutten sitter i soffan så skal jeg gjøre hva? Og syntes gutter det er et pluss føre samleie?
Gjest HunterLady Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Ha på deg sexy undertøy, dans sakte og feminint. Langsomme og store bevegelser framfor små og hurtige. Ha på sexy musikk. Viktigst av alt.
Gjest norah Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 (endret) Hun som var gift med Dave Navarro....hva heter hun...Carmen Electra - har jo gitt ut flere videoer for "strippetrening" - skal finnes på dvd, og helt sikkert masse på youtube. Blir lett to fluer i en smekk dette her Hoho....jeg lo egentlig mer når jeg så på, så hvis det blir for dumt kan du jo søke frem litt burlesque triks. Endret 10. februar 2011 av norah
runekki Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 (endret) . Endret 20. februar 2011 av runekki
Gjest birry93 Skrevet 12. februar 2011 #5 Skrevet 12. februar 2011 Også filmen "Showgirls" - blant andre ... Kanskje en av de kuleste lapdance scenene jeg har sett.
Gjest caramiacaramella Skrevet 12. februar 2011 #6 Skrevet 12. februar 2011 Det viktigste er selvtillit og at du føler deg komfortabel med deg selv! Ta på deg sexy undertøy og smink deg fint så du føler deg sexy. Viktig at du er komfortabel og føler deg bra! Jeg pleier å høre mye på sangen(e) jeg vil bruke i forkant, slik at jeg vet hvordan den er og hvordan tempoet går. Du kan gjerne øve deg litt foran speilet på egen hånd også, så blir du litt vant med det. Så er det bare å dytte ham ned i sofaen/stolen og danse sakte og sexy foran ham, grinde rompa di mot skrittet hans osv. Det er nok lurt å søke seg opp på striptease og lapdance videoer så du får litt inspirasjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå