Gjest Krizzy Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 (endret) Hva syns dere om stedet? Jeg vurderer å bruke det, men kunne gjerne tenkt meg å høre noen andre sine meninger først. Endret 10. februar 2011 av Krizzy
Leanne Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Synes det fungerte greit å studere på den måten, sendte inn når det passet meg og fikk som regel rask tilbakemelding på oppgaver. En ting som jeg synes var litt dumt var at jeg tok et studie som bestod av 2 deler. Da jeg bestilte studiet ble jeg rådet til å bestille begge på likt. Da fikk jeg 18 måneders studierett på begge delene. Hadde jeg bestilt del 1 først ville jeg fått 18 måneder studierett på den delen, og så 18 måneder for del 2 når jeg bestilte den... Jeg brukte litt over 2 år på det, og måtte betale ekstra for å forlenge tiden.. Det var litt surt når jeg egentlig kunne fått det gratis om jeg hadde bestilt delene hver for seg...
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Synes det fungerte greit å studere på den måten, sendte inn når det passet meg og fikk som regel rask tilbakemelding på oppgaver. En ting som jeg synes var litt dumt var at jeg tok et studie som bestod av 2 deler. Da jeg bestilte studiet ble jeg rådet til å bestille begge på likt. Da fikk jeg 18 måneders studierett på begge delene. Hadde jeg bestilt del 1 først ville jeg fått 18 måneder studierett på den delen, og så 18 måneder for del 2 når jeg bestilte den... Jeg brukte litt over 2 år på det, og måtte betale ekstra for å forlenge tiden.. Det var litt surt når jeg egentlig kunne fått det gratis om jeg hadde bestilt delene hver for seg... Sleipt, grenser jo til svindel. Så useriøst firma vil ikke jeg ha noe med å gjøre ihvertfall.
Gjest kml Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Jeg tok et etårskurs på 6 mnd. min første karakter var en A. Følte da at jeg kanskje ikke fortjente en A, men men. Grei karakter å ha på vitnemålet.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 er kurs fra nks noe verdt i arbeidslivet?
Gjest Krizzy Skrevet 11. februar 2011 #6 Skrevet 11. februar 2011 Jeg brukte litt over 2 år på det, og måtte betale ekstra for å forlenge tiden.. Det var litt surt når jeg egentlig kunne fått det gratis om jeg hadde bestilt delene hver for seg... Takk! Det var et godt tips. Jeg tok et etårskurs på 6 mnd. min første karakter var en A. Følte da at jeg kanskje ikke fortjente en A, men men. Grei karakter å ha på vitnemålet. Gratulerer med A!
Leanne Skrevet 11. februar 2011 #7 Skrevet 11. februar 2011 er kurs fra nks noe verdt i arbeidslivet? står høgskolen i telemark på vitnemålet, da nks samarbeider med de.. Så med første øyekast ser det jo ut som om man har studert der. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå