Gå til innhold

Hestebørster med klister.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt hestebørster og fikk dem i dag. Men det var festet klistermerker på dem, så de var veldig klisete og ble masse hvite flekker av det. Hvordan i all verden skal jeg greie å få bort det? (PS: ryggene er av tre, så kanskje ikke det lureste å ta dem i vann..?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike børster har jeg også hatt, har lagt dem litt i vann til merket løsna, det har de ikke tatt skade av selv om ryggen var av tre. Og den ene kostet til og med rundt 300, så det var kjempeirriterende at det ble igjen noe klister. Når klistremerket var av, tok jeg litt white spirit på en q-tips og tok vekk resten av limet under. Litt jobb, men verdt det :)

Men du må ikke tørke børstene kjempefort etterpå, da kan treet ta skade. Jeg lot de bare tørke på badet før bruk, så gikk det bra.

Skrevet

Ja, det er veldig irriterende. Ønsker bare å få det bort, for det er ikke noe stas å ha den shiten på. Får prøve forsiktig med vann, selv om jeg er livredd for å ødelegge dem. De er jo svindyre til børster å være. (og veldig, veldig effektive.)

Skrevet

Ja, jeg skjønner egentlig ikke poenget med klistremerkene. Andre børster som jeg har kjøpt for flere år siden har merke og tekst brent og lakkert i ryggen, slik at det er glatt og fint. I senere tid jeg merker at det ha blitt mer klistremerker.

Skrevet

Det er jo fordi det har blitt billigere å gjøre det på den måten. Og de har de merkene på mest mulig kårkete måter også. Skjønner ikke at de ikke kan ta plastikk rundt, for så å sette på merke. Da hadde det hvert fall blitt lettere å få det av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...