Gå til innhold

Bok fra besteforeldre

Angelheart2

Anbefalte innlegg

(Moderator får flytte denne dersom det burde vært plassert et annet sted)

Jeg leter etter en bok jeg så masse reklame for for noen år siden. Det er en slags besteforeldrebok av samme typen som disse "Min første bok", "Babyboka" og lignende.

Altså en bok der besteforeldrene skal skrive om seg og sitt liv.

Jeg vet der er plass til å skrive ned slektstreet, litt om deres barndom, litt om hvordan de traff hverandre + andre slike historiske små historier. Det er også plass til bilder og andre små ting man vil barnebarna skal se og kjenne til.

Jeg husker ikke i det hele tatt hva denne boka heter og har heller ikke sett reklame for den de siste årene. Har googlet alle former for "besteforeldrebøker", "boka om bestemor" osv. uten hell...

Er det noen som vet hvilken bok jeg mener og kanskje også hvor man kan få tak i den, så ville jeg blitt veldig glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den heter Bestemors minnebok :-) Søk på navnet i google så finner du den, har sett den flere ganger i bokhandlere, men hvis du ikke finner den noe sted kan de kanskje bestille til deg.. Veldig fin bok, har tenkt på å kjøpe den til bestemor til sønnen selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den heter Bestemors minnebok :-) Søk på navnet i google så finner du den, har sett den flere ganger i bokhandlere, men hvis du ikke finner den noe sted kan de kanskje bestille til deg.. Veldig fin bok, har tenkt på å kjøpe den til bestemor til sønnen selv :-)

Ja, denne har jeg også funnet, men det er ikke den jeg mener.... Den jeg har sett het ikke noe med bestemor, besteforeldre eller noe slik, men det var mer som en setning. Type "Her er mitt liv..." eller noe i den duren.

Det dumme med Bestemors minnebok er at den jo kun er for besteMOR....og passer derfor dårlig til en besteFAR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...