Gå til innhold

Når naboen kommer på besøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samtidig som jeg er sosial så er jeg asosial. Jeg er sosial med de jeg jeg vil være sosial med. Resten tenker jeg ikke så ofte på. Det er sikkert ikke pent.

Nå nettopp kom den nye gamle naboen og plinget på døra. Noen gamle mennesker har litt av det samme som barn ofte har. De har en oppriktig og intens kjærlighet for alle rundt seg. ... Der står du da. Ser på naboen som en dørselger og blir møtt av en snil gammel mann. Han forteller selvfølgelig alt om hvordan det var i gamledager. Slikt er egentlig skrekkelig iriterende, men han har naturligvis i sin ungdom jobbet der jeg kommer fra, så jeg må nikke annerkjennende og bekrefte at jeg kjenner til etternavnene han nevner (jeg kjenner tydeligvis barnebarna til de han nevner). Han presser deg mentalt bakover og du må naturligvis invitere han inn og tilby han en stol..(Jeg har desverre oppdragelse).. og spør naturligvis om hva jeg heter ... og selv om jeg har flyttet til en annen landsdel så kjenner han selvfølgelig noen venner av foreldrene mine...

Puh... Jeg har vist fått meg familie her også... og alle vet hvor jævla irriterende familie kan være... men de er jo snille og du forholder deg jo høflig til den likevel. ... .. SUKK! :roll:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg hadde aldri sluppet han inn. Er noe som heter å være dumsnill også! ;)

Skrevet

Haha, jeg hadde aldri sluppet han inn. Er noe som heter å være dumsnill også! ;)

Jeg prøver etter beste evne å være en slem kynikker, men nå glapp det altså. Noen glipper med slankekuren, karbohydratene.. jeg glapp på gamle-snille-nabo-fronten. Gjør det meg til en dumsnill godfjott? ... Tror desverre det! Må sikkert innvitere på ettermiddagskaffe i hagen til sommeren! :hakeslepp:

Dette går ikke. Jeg vil være slem! :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Så hyggelig, men SÅ irriterende ;) Jeg ville kanskje sagt jeg var veeeldig opptatt når han kommer, og heller invitere meg selv til han. Da er det litt mere fritt hvor lenge besøket skal vare, og naboen føler fortsatt han er verdsatt :) men fortsetter den gamle å komme på besøk, er det vel begrenset hvor lenge man kan late som man er opptatt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...