AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Jeg er en jente på 16 år, bor i en ganske liten by og er singel. Jeg har lenge ønsket meg en kjærste, men det er ikke så mange som legger så mye merke til meg. Jeg får høre mye fra vennene mine at jeg er utrolig pen og i 8. fikk jeg høre fra mange jenter og gutter at jeg var "den deiligeste i 8.". For ca 2 måner siden hadde jeg et lite uhell med håret mitt. Nå er det så godt som svart, jeg er ikke serlig brun så jeg startet med selvbruning, men nå skal jeg snart ta avfarging å få lysebrunt med lyse striper. Er det slik at gutter ikke liker jenter med unaturlig svart hår? Jeg er ikke så veldig høy å er normal men har litt kraftige bein (var fotballspiller 8 år)så jeg føler jeg ser litt feit ut. Men jeg føler at det blir for overdrevet hvis jeg går med høye hæler hele tiden. Å det er jo kaldt her så jeg bruker parkas. Føler at det også er grunnen til at jeg ser så feit ut. Så jeg bruker noen converse sko, parkas og løst hår. Hva skal jeg gjøre får å bli lagt merke til av gutter å få de tiltrukket av meg? det var så lett før men ikke så lett nå. Er det noe spesielt jeg kan gjøre? jeg liker ikke å ha oppsatt hår for jeg liker ikke ørene mine å jeg synes ikke jeg kler det.. SÅ hva skal jeg gjøre? Hva skal jeg ha på meg? og hvordan skal jeg sminke meg ?
elinf Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Noen liker mørkt hår andre liker lyst, sånn er det bare. Men viss du selv synest det var et uhell at håret ditt er svart så kan det vere lurt med avfarging ja
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Jeg tror rett og slett det er usikkerheten din som ødelegger for deg, ikke utseendet. 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Jeg tror rett og slett det er usikkerheten din som ødelegger for deg, ikke utseendet. så hva mener du jeg skal gjøre?
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 Begynn å like deg selv sånn som du er skapt. Det er lettere sagt enn gjort, men lite er mer tiltrekkende enn en jente som er fornøyd med seg selv. Så begynn hver dag med å si noe pent til deg selv. Og aksepter at ørene og bena dine er som de er. I innlegget ditt skriver du bare om hvordan du ser ut og hvordan du går kledd, men ingenting om hva slags person du er. Hvem er du? Det er det som er interessant for potensielle kjærester. 2
runekki Skrevet 11. februar 2011 #6 Skrevet 11. februar 2011 (endret) . Endret 20. februar 2011 av runekki
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #7 Skrevet 11. februar 2011 Syns du har feil innstilling, at bare du pynter deg nok, bruker riktig klær og sminker så kommer de løpende. Er ikke slik det funker. For å få gutter interressert så må du ta initiativ til flørting. Altså ikke at du skal gå rett bort til første og beste be han ut på kino, men: øv deg på å møte blikket til gutter du liker mens du smiler litt, hold blikket litt og så se ned. Så begynner han å tenke "hmm kanskje hun er interessert?" og så har du noe på gang. Ellers gjelde vel det de skrev ovenfor, at du bare må være deg selv og ikke ta deg selv høytidelig.
Vilma Skrevet 11. februar 2011 #8 Skrevet 11. februar 2011 Vær stolt av deg selv! Hvem bryr seg om hva alle andre synes og tenker? Vær selvstendig og godta deg selv for den jenta du er
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #9 Skrevet 11. februar 2011 Jeg tror rett og slett det er usikkerheten din som ødelegger for deg, ikke utseendet. I motsetning til hvem da, 90% av 16-åringer er vel slik?
runekki Skrevet 11. februar 2011 #10 Skrevet 11. februar 2011 (endret) . Endret 20. februar 2011 av runekki
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #11 Skrevet 11. februar 2011 AB 22:19 her, enig med runekki over her at det kanskje er bedre å holde blikket og smile ja. Unge gutter er ikke så gode på å ta signaler. Men unasett, blikk-kontakt, smil og en vennlig framferd er et must.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå