Gå til innhold

Sexflauser!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om du har noen pinelige sexflauser å dele? :D

Jeg har en.

Vi hadde sex med beina mine over skuldrene hans, og da han rettet seg opp kom føttene mine i høyde med ansiktet hans. Han kysset meg på foten og jeg er så kilen at jeg sparket han midt i nesa. Jeg sparket såppas hardt at han slo bakhodet i veggen, og begynte å blø neseblod :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Det flaueste må vel være de gangene det har kommet noe brunt ut ved analsex. :tristbla::sjenert:

Skrevet

Hehe, har en morsom ting i den samme stillingen. Han begynte å kille meg i sidene (hele kroppen egentlig.) og jeg setter beina i brystkassa hans og deljer han bakover så han holder på å rive ned tven i enden av senga. :sjenert:

Gjest Katten.
Skrevet

Tja.

- Busted av det meste innen familiemedlemmer, på begge sider.

- Busted av vakter på utesteder, servitører på restauranter, forbipasserende i naturen/forbi bilen.

- Uheldig med hva som fulgte etter under analsex.

- Bommet på hullet i høy hastighet.

- Glemte av å klippe ene neglen, og i det jeg fingret hardt traff jeg litt feil. Endte opp med et tre centimeters langt kutt.

- Komme henne i øyet slik at vi måtte på legevakten for å skylle øyet (hva kan jeg si? Jeg kommer mye og hardt).

Er det jeg kommer på i farten :)

Skrevet

Hadde sex m x`n på ei offentlig strand (under et stort teppe),da det går en mann forbi,og ser lurt på oss.Da vi skal hjem,starter jeg en BJ i bilen,før vi starter bilen. X`n sier :ups-se hvem som kommer her! Jeg ser opp,og rett i ansiktet til han som busta oss på stranda ... han måtte jo titte inn i bilen akkurat da :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...