AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Jeg lurer på om du har noen pinelige sexflauser å dele? :D Jeg har en. Vi hadde sex med beina mine over skuldrene hans, og da han rettet seg opp kom føttene mine i høyde med ansiktet hans. Han kysset meg på foten og jeg er så kilen at jeg sparket han midt i nesa. Jeg sparket såppas hardt at han slo bakhodet i veggen, og begynte å blø neseblod
Gjest HunterLady Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Det flaueste må vel være de gangene det har kommet noe brunt ut ved analsex.
HopelessFear Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Hehe, har en morsom ting i den samme stillingen. Han begynte å kille meg i sidene (hele kroppen egentlig.) og jeg setter beina i brystkassa hans og deljer han bakover så han holder på å rive ned tven i enden av senga.
Gjest Katten. Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Tja. - Busted av det meste innen familiemedlemmer, på begge sider. - Busted av vakter på utesteder, servitører på restauranter, forbipasserende i naturen/forbi bilen. - Uheldig med hva som fulgte etter under analsex. - Bommet på hullet i høy hastighet. - Glemte av å klippe ene neglen, og i det jeg fingret hardt traff jeg litt feil. Endte opp med et tre centimeters langt kutt. - Komme henne i øyet slik at vi måtte på legevakten for å skylle øyet (hva kan jeg si? Jeg kommer mye og hardt). Er det jeg kommer på i farten
kulu-kulu Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 Hadde sex m x`n på ei offentlig strand (under et stort teppe),da det går en mann forbi,og ser lurt på oss.Da vi skal hjem,starter jeg en BJ i bilen,før vi starter bilen. X`n sier :ups-se hvem som kommer her! Jeg ser opp,og rett i ansiktet til han som busta oss på stranda ... han måtte jo titte inn i bilen akkurat da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå