Gå til innhold

onanere mens man har mensen ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei dere!

jeg har hat mensen siden forige lørdag og det pleier og vare omtrent i 6-7 dager men nå har jeg så lyst til og onanere jeg har aldri gjort det imens jeg har mensen men nå blør jeg ikke så mye men kan jeg onanere nå tror dere uten og grise osv og få blo på fingeren? eller kan jeg ikke det :sjenert:

takk på forhond!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får nok litt blod på fingrene, men om du bare legger et håndkle under og vasker deg nedentil og på hendene etterpå går det vel fint?

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Det kan du vel... Litt blod må du muligens tåle, men du kan jo bare ligge på et håndkle og vaske deg etterpå.

Gjest HunterLady
Skrevet

Hørt om tampong? :) Du trenger jo ikke stikke fingre opp i dåsa!

Jeg onanerer usedvanlig mye når jeg har mensen, og ingen blod på fingrene!

• Liker 1
Skrevet

Legg f.eks ett håndkle under deg så blir det ikke grisete i senga. For ikke å få det på fingrene så kan du jo bruke en dildo.

Skrevet

hei dere!

jeg har hat mensen siden forige lørdag og det pleier og vare omtrent i 6-7 dager men nå har jeg så lyst til og onanere jeg har aldri gjort det imens jeg har mensen men nå blør jeg ikke så mye men kan jeg onanere nå tror dere uten og grise osv og få blo på fingeren? eller kan jeg ikke det :sjenert:

takk på forhond!

Du behøver vel ikke stu og stappe fingrene dine oppi der? Hva med å stimulere klitoris, den er jo ikke full av menseblod hele tiden.

Dessuten tåler du vel litt blod på fingeren. Den kan jo vaskes? Behøver ikke bli der permanent...

• Liker 1
Skrevet

o.0

jeg er så glad for at jeg er født mann.

Skrevet

Gjør det i dusjen :)

• Liker 3
Skrevet

Er en kåt, så er ikke litt blod noe farlig. Har onanert mange ganger mens jeg blør på det verste, det kommer lite blod akkurat når en er kåt.

Skrevet

hei dere!

takk på forhond!

Jada - det er helt normalt å onanere selv om man har mensen . Heldigvis har vi vann og såpe i dag vet du , så det er ikke noe problem å ha sex , selv om man blør litt .

Det er også helt normalt å ha samleie under mensen ! Klarer aldri å la være , selv om det er litt ekkelt om man blør mye . Men så lenge mannen er like kåt og trengen han også - så bryr han seg ikke om litt blod på laknet ...he he

Sex under mensen er bare kjempegodt . Fjerner også allt av menssmerter , særlig om man får orgasme . Da kan selv de kraftigste magesmerter forsvinne , også ryggverken blir plutselig borte . SEX ER VIDUNDER MEDISIN FOR SÅ MANGT : ) Sex er sunt året rundt : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...