Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Har fått muligheten til å "arve" en iPhone 3GS fra en slektning for en liten slant, men skulle egentlig ha htc. Jeg bruker telefonen til sms, ringe og noen ganger kamera, men heller sjelden. Hørt veldig mye negativt om iPhone, og er derfor litt i tvil. Er de så ille?
Henkie Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Har fått muligheten til å "arve" en iPhone 3GS fra en slektning for en liten slant, men skulle egentlig ha htc. Jeg bruker telefonen til sms, ringe og noen ganger kamera, men heller sjelden. Hørt veldig mye negativt om iPhone, og er derfor litt i tvil. Er de så ille? Her vil du få like mange meninger som du får svar. Verken HTC (litt avhengig av type HTC) eller iPhone 3GS er ille. Begge to er blant de aller beste og mest populære telefonene du får for tiden. Til ditt behov (beskrevet over) vil begge gjøre jobben superdupert. Får du iPhonen billig, kjøper du den. Liker du den ikke er den enkel å selge videre.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Her vil du få like mange meninger som du får svar. Verken HTC (litt avhengig av type HTC) eller iPhone 3GS er ille. Begge to er blant de aller beste og mest populære telefonene du får for tiden. Til ditt behov (beskrevet over) vil begge gjøre jobben superdupert. Får du iPhonen billig, kjøper du den. Liker du den ikke er den enkel å selge videre. Du har så rett, så rett - jeg kan jo bare selge den videre.
Jodi Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Jeg har hatt HTC Tattoo, den hadde elendig kamera. Vet ikke hvordan de andre HTC'ene er, men har nå iphone og kameraet der er milevis bedre..
KaDust Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 En grunn til ikke å skaffe iPhone: www.damnyouautocorrect.com Men nei, jeg liker ikke iPhone. Hørt mye dritt om den jeg også, og har hørt at HTC er mye bedre. Sjekk den. 1
Sushi Skrevet 14. februar 2011 #7 Skrevet 14. februar 2011 Hvis du bare skal ringe, sende sms og av og til bruke kameraet så trenger du vel ingen touch-telefon...? Men siden du spør så anbefaler jeg 3GS'en - selv om det ikke er nyeste modell så ligger iPhone langt foran HTC etter min erfaring.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. februar 2011 #8 Skrevet 14. februar 2011 Selvsagt trenger jeg egentlig ikke det Men nå har jeg solgt iPhonen, for den var ikke noe for meg. Skal nok ha htc når den gamle jeg har avgår med døden
Sushi Skrevet 14. februar 2011 #9 Skrevet 14. februar 2011 Jeg synes absolutt det er lov å ha fancy telefon selv om man eeegentlig ikke trenger det, altså Det hørtes bare ut som du ikke hadde behov for/lyst på noe mer enn basisfunksjonene.
Henkie Skrevet 15. februar 2011 #11 Skrevet 15. februar 2011 Selvsagt trenger jeg egentlig ikke det Men nå har jeg solgt iPhonen, for den var ikke noe for meg. Skal nok ha htc når den gamle jeg har avgår med døden ...og det konkluderte du med etter 3 eller 4 dager? At iPhone ikke er noe for deg, men at HTC blir din neste telefon? Altså uten å egentlig ha testet noen av dem skikkelig....
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 15. februar 2011 #12 Skrevet 15. februar 2011 Jepp, fordi jeg har brukt typen sin htc endel, og liker den. Men jeg likte ikke iPhonen, trenger vel ikke ukesvis på det vel.
Henkie Skrevet 15. februar 2011 #13 Skrevet 15. februar 2011 (endret) Jepp, fordi jeg har brukt typen sin htc endel, og liker den. Men jeg likte ikke iPhonen, trenger vel ikke ukesvis på det vel. Vel...som Steve Jobs sa under introduksjonen (av iPhone): du trenger 8-12 dager sammen med iPhone, og du vil elske den... Grunnen til at du liker HTC-en til typen, kan jo være at han da forklarer deg ditt og datt og viser hvordan ting skal gjøres. Smarte triks osv. Gjorde noen det med iPhonen? Endret 15. februar 2011 av Henkie
Cata Skrevet 15. februar 2011 #14 Skrevet 15. februar 2011 Vel...som Steve Jobs sa under introduksjonen (av iPhone): du trenger 8-12 dager sammen med iPhone, og du vil elske den... Steve Jobs overdrev... Jeg måtte ha min iPhone4 i en måned før jeg begynte å like den, og selv nå etter flere måneder er jeg bare sånn passe entusiast. (OT, men jeg bare måtte kommentere den der.)
Henkie Skrevet 15. februar 2011 #15 Skrevet 15. februar 2011 Steve Jobs overdrev... Jeg måtte ha min iPhone4 i en måned før jeg begynte å like den, og selv nå etter flere måneder er jeg bare sånn passe entusiast. (OT, men jeg bare måtte kommentere den der.) Vel...ingen regel uten unntak - som med alt annet her i livet :-)
Yme Skrevet 15. februar 2011 #16 Skrevet 15. februar 2011 Om du skal ha en telefon fra HTC, burde du velge en av de modellene som er nyere enn gamle Desier... Om du velge Desire HD (som da er en oppdatert utgave av Desire) så burde du være ganske fornøyd. Jeg liker min vanlige Desire, men det er en del plagsomme ting med den, som feks veldig lite internt minne, og det skaper problemer når du skal oppdatere operativsystemet. Samsung Galaxy kjører samme operativsystem som HTC sine telefoner, og er generelt sett en bedre telefon, selvom HTC har gjort mye kulere ting med Android enn det Samsung har fått til.
Henkie Skrevet 15. februar 2011 #17 Skrevet 15. februar 2011 Samsung Galaxy kjører samme operativsystem som HTC sine telefoner, og er generelt sett en bedre telefon, Støttes. Fin telefon ofte på gode tilbud. Vær obs på at du låter som en "veps", for de du ringer til, fra din Samsung Galaxy - i den grad det betyr noe i det hele tatt...
Yme Skrevet 15. februar 2011 #18 Skrevet 15. februar 2011 Ja, det har jeg også hørt folk nevne. Har aldri lagt merke til det selv, men kjenner flere som klager på akkurat det der.
Henkie Skrevet 15. februar 2011 #19 Skrevet 15. februar 2011 Ja, det har jeg også hørt folk nevne. Har aldri lagt merke til det selv, men kjenner flere som klager på akkurat det der. Joda. Det er et faktum. Merkes tydelig på alle jeg kjenner med den Galaxyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå