AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Jeg er en jente på 21 som er jomfru. Har ikke tenkt å ha sex før jeg er i et seriøst forhold, men det kan se ut som jeg får meg det om ikke så alt for lenge. Denne fyren har ganske mye mer efaring enn meg, og jeg vil ikke være kjedelig i senga . Jeg har funnet ut at om jeg prøver å tenke lite på meg selv, hvordan jeg ser ut osv., slipper jeg kanskje å bli så veldig usikker og kan slappe av mer. Vil derfor prøve å fokusere mest på hans nytelse. Så hva synes dere menn her inne er fint/sexy om en jente gjør for dere i senga? Og hva er tankene deres om en som er veldig uerfaren?
Bayla Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Hei! Du skal ikke konsentrere deg om han, mer enn deg selv! Gjør det som faller deg naturlig der og da. Slapp av og nyt! Ikke tenk på hvordan du ser ut, eller om du er "god nok". En mann blir opphisset av å se at dama koser seg når de har sex, ikke ver redd for å stønne litt og vis at du liker dette. (men ikke overdriv ) Har du fått orgasmer på egenhånd?
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Hei! Du skal ikke konsentrere deg om han, mer enn deg selv! Gjør det som faller deg naturlig der og da. Slapp av og nyt! Ikke tenk på hvordan du ser ut, eller om du er "god nok". En mann blir opphisset av å se at dama koser seg når de har sex, ikke ver redd for å stønne litt og vis at du liker dette. (men ikke overdriv ) Har du fått orgasmer på egenhånd? Takk for svar. Tror nok å slappe av og skru av tankene er nøkkelen her.. Men så vanskelig da! Har lett for å få orgasmer selv, men bare klitorisorgasmer, vaginale har jeg ikke prøvd enda.
Bayla Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Det er så sant! Slappe av å kose seg er det beste, men eg forstår at det er litt vanskelig første gang. Bare ha dempet belysning, så er det så mye enklere. Bruk stillinger du føler deg komfortabel med, så du slapper av, å bare fortell han hva du liker, i steden for at han skal måtte finne utav det selv. Eg har aldri hatt kun vaginal orgasme uten å samtidig fått klitoris orgasme. Noen får det andre ikke. Men eg tenker at hvorfor ikke bare få begge deler når en først er i gang? Det kan også forsterke orgasmen viss du blir masert nedfor korsryggen (det skal være en forbindelse med klitoris der, men eg er ikke sikker på hvordan, men det funker på meg og andre eg har anbefalt det til.) Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå