AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Jeg hentet en pakke på posten fra Cheapsmells. Det var rett før stengetid og jeg var stresset, så jeg la ikke merke til at pakken var skadet før jeg kom ut. Posten har satt en plastpose over pakken, fordi man tydelig ser at det har rent ut sminkefjerner fra pakken. Jeg rakk ikke å gå tilbake igjen siden posten stengte, og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Kan jeg klage til posten på at pakken er skadet? Eller må jeg kontakte Cheapsmells?
Sugerøret Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 ta med alt tilbake til Posten og meld i fra,få en bekreftelse på at ting var skadet .Så kontakter du Cheapsmells og hører hva du skal gjøre.Om posten /cheapsmell har gjort feil/pakket feil osv er det ikke din feil og jeg vil da tro at du får kompensasjon for sminkefjerneren/ny .
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Takk for svar! Jeg bør vel ikke åpne pakken før jeg evt. tar den med på posten i morgen? Vet ikke hvor mye jeg gidder å styre for 190 kr, men kjedelig å åpne pakken og så er sminkefjerneren helt tom..
Sugerøret Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 helts ikke åpne nei,slik at Posten kan selv se at det er skade.De du bestilte fra sender deg sikkert ny sminkefjerner uten ekstra kostand.Det burde de i alle fall,da det ikke er din feil at pakken var a)dårlig pakket eller b)posten uforsiktige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå