AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Noen her som har erfaring med den serien? Der huden skal fornye seg i løpet av 18 uker? Jeg sliter med en del kvisearr og dette skal tydligvis hjelpe.
Yasi Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Jeg tester for tiden ut OBAGI Nu-Derm Jeg har nylig begynt, så jeg vil ikke uttale meg om produktene riktig enda. Jeg har skrevet en del informasjon om serien på bloggen min, og legger ut bilder av huden min under prosessen, så du kan ta en titt der, dersom du ønsker det Jeg svarte også en del i en annen tråd som ble startet for noen dager siden, du kan eventuelt søke opp den tråden også?!
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Jeg tester for tiden ut OBAGI Nu-Derm Jeg har nylig begynt, så jeg vil ikke uttale meg om produktene riktig enda. Jeg har skrevet en del informasjon om serien på bloggen min, og legger ut bilder av huden min under prosessen, så du kan ta en titt der, dersom du ønsker det Jeg svarte også en del i en annen tråd som ble startet for noen dager siden, du kan eventuelt søke opp den tråden også?! OHH TAKK Jeg sjekker ut bloggen din med en gang:) Følge med spent
DesertRose Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 (endret) I den andre tråden om Obagi som ble skrevet om nylig (er på side 2 nå) har jeg og linket til en enda tidligere tråd hvor jeg skrev om Obagi.... Endret 10. februar 2011 av DesertRose
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #6 Skrevet 10. februar 2011 Sjekker du ut den andre tråden så har jeg linket til enda en tråd jeg har skrevet en del i. Hva heter tråden desertrose?
DesertRose Skrevet 10. februar 2011 #7 Skrevet 10. februar 2011 Her er den andre tråden; Obagi produkter... Og så på det nederste innlegget (innlegg 10) har jeg igjen linket til en annen Obagi tråd...
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #8 Skrevet 10. februar 2011 Her er den andre tråden; Obagi produkter... Og så på det nederste innlegget (innlegg 10) har jeg igjen linket til en annen Obagi tråd... tusen takk det var snillt av deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå