AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Fra hvilket land sender FeelUnique? Og hvilke nettbutikker sender fra England?
Eske Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 FU sender fra England, og det samme gjør LookFantastic :-)
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Superduper! Så er det bare å bestille i vei. Takk begge to.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 Nærmere bestemt Jersey, som er et skatteparadis. Kanskje derfor det er såpass billig.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #6 Skrevet 10. februar 2011 Nærmere bestemt Jersey, som er et skatteparadis. Kanskje derfor det er såpass billig. Scheisse.. Jersey er ikke medlem av EU, da? Der var den planen ødelagt.. Eller er det FeelUnique som betaler tilbake moms/toll? Æsj, var det styret jeg egentlig ville unngå.
BlackFairy Skrevet 10. februar 2011 #7 Skrevet 10. februar 2011 Scheisse.. Jersey er ikke medlem av EU, da? Der var den planen ødelagt.. Eller er det FeelUnique som betaler tilbake moms/toll? Æsj, var det styret jeg egentlig ville unngå. Feelunique betaler tilbake toll og moms Bare husk å ta vare på kvitteringen du får når du henter ut pakken. Her er forresten en fin guide om du skulle trenge det
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #8 Skrevet 10. februar 2011 Scheisse.. Jersey er ikke medlem av EU, da? Der var den planen ødelagt.. Eller er det FeelUnique som betaler tilbake moms/toll? Æsj, var det styret jeg egentlig ville unngå. Hvis det er slik at du sitter i et EU-land og skal bestille fra EU for å unngå moms, må du holde deg til fastlands-Storbritannia. Kanaløyene er med i EU via UK, men ikke del av frihandelsområdet, dessverre. Lookfantastic, HQ Hair er ihvertfall trygge, men FeelUnique og CheapSmells er lokalisert på kanaløyene. Så må du evt. regne på om det er verdt det ekstra arbeidet med å få det tilbakebetalt.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #9 Skrevet 10. februar 2011 Feelunique betaler tilbake toll og moms Bare husk å ta vare på kvitteringen du får når du henter ut pakken. Her er forresten en fin guide om du skulle trenge det Supert, takk! Hvis det er slik at du sitter i et EU-land og skal bestille fra EU for å unngå moms, må du holde deg til fastlands-Storbritannia. Kanaløyene er med i EU via UK, men ikke del av frihandelsområdet, dessverre. Lookfantastic, HQ Hair er ihvertfall trygge, men FeelUnique og CheapSmells er lokalisert på kanaløyene. Så må du evt. regne på om det er verdt det ekstra arbeidet med å få det tilbakebetalt. Det er nettopp det jeg gjør. HQ Hair har jeg ikke sett på enda, takk for tips. Men æsj da, hvorfor skal også Cheapsmells plassere seg så dumt?! Sitte i et land hvor tollgrensa er på bare 80 kr. Plutselig virker Norges grense på 200 kr veldig høy!
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #10 Skrevet 11. februar 2011 På lookfantastic er leveringtiden sinnsykt lang. Det ligger en tråd litt nedenfor her om det. Jeg ville ihvertfall ikke bestilt derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå