Gå til innhold

Hvor sender FeelUnique fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra hvilket land sender FeelUnique? Og hvilke nettbutikker sender fra England?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FU sender fra England, og det samme gjør LookFantastic :-)

Skrevet

Beautybay sender også fra England:-)

Skrevet

Superduper! Så er det bare å bestille i vei. Takk begge to. :)

Skrevet

Nærmere bestemt Jersey, som er et skatteparadis. Kanskje derfor det er såpass billig.

Skrevet

Nærmere bestemt Jersey, som er et skatteparadis. Kanskje derfor det er såpass billig.

Scheisse.. Jersey er ikke medlem av EU, da? Der var den planen ødelagt.. Eller er det FeelUnique som betaler tilbake moms/toll? Æsj, var det styret jeg egentlig ville unngå.

Skrevet

Scheisse.. Jersey er ikke medlem av EU, da? Der var den planen ødelagt.. Eller er det FeelUnique som betaler tilbake moms/toll? Æsj, var det styret jeg egentlig ville unngå.

Feelunique betaler tilbake toll og moms :) Bare husk å ta vare på kvitteringen du får når du henter ut pakken.

Her er forresten en fin guide om du skulle trenge det :)

Skrevet

Hvis det er slik at du sitter i et EU-land og skal bestille fra EU for å unngå moms, må du holde deg til fastlands-Storbritannia. Kanaløyene er med i EU via UK, men ikke del av frihandelsområdet, dessverre. Lookfantastic, HQ Hair er ihvertfall trygge, men FeelUnique og CheapSmells er lokalisert på kanaløyene. Så må du evt. regne på om det er verdt det ekstra arbeidet med å få det tilbakebetalt.

Skrevet

Feelunique betaler tilbake toll og moms :) Bare husk å ta vare på kvitteringen du får når du henter ut pakken.

Her er forresten en fin guide om du skulle trenge det :)

Supert, takk!

Hvis det er slik at du sitter i et EU-land og skal bestille fra EU for å unngå moms, må du holde deg til fastlands-Storbritannia. Kanaløyene er med i EU via UK, men ikke del av frihandelsområdet, dessverre. Lookfantastic, HQ Hair er ihvertfall trygge, men FeelUnique og CheapSmells er lokalisert på kanaløyene. Så må du evt. regne på om det er verdt det ekstra arbeidet med å få det tilbakebetalt.

Det er nettopp det jeg gjør.:) HQ Hair har jeg ikke sett på enda, takk for tips. Men æsj da, hvorfor skal også Cheapsmells plassere seg så dumt?! :P Sitte i et land hvor tollgrensa er på bare 80 kr. Plutselig virker Norges grense på 200 kr veldig høy! :)

Skrevet

På lookfantastic er leveringtiden sinnsykt lang. Det ligger en tråd litt nedenfor her om det. Jeg ville ihvertfall ikke bestilt derfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...