Jentepusen Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Telefonen sony ericsson er under 1 år og hovedkortet er gåent. Butikken som solgte telefonen er lagt ned. Men kjæresten fikk beskjed om å levere telefonen til et verksted som dem hadde samarbeid med. Det viste seg at dem kun hadde nokia, og at dem måtte sende telefonen avgårde. Han måtte betale 600 kr for dette. Har han nå vært dum, eller kunne han fått dette utført på annen måte? Jeg har ikke peiling i det hele tatt, men reagerte på at han måtte betale for en garantisak!
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Telefonen sony ericsson er under 1 år og hovedkortet er gåent. Butikken som solgte telefonen er lagt ned. Men kjæresten fikk beskjed om å levere telefonen til et verksted som dem hadde samarbeid med. Det viste seg at dem kun hadde nokia, og at dem måtte sende telefonen avgårde. Han måtte betale 600 kr for dette. Har han nå vært dum, eller kunne han fått dette utført på annen måte? Jeg har ikke peiling i det hele tatt, men reagerte på at han måtte betale for en garantisak! Du ble lurt ja. Send mail til butikken,og si at det går på garantien. Om de ike vil, så send skriftlig beskjed om at du ser deg nødt til å kontakte forbrukerrådet
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Han kunne tatt med telefonen til en hvilken som helst butikk som selger sony ericsson - såfremt han hadde kvittering - og så ville de sendt den på service. Da ville feilen blitt reparert på garanti, sålenge det ikke er snakk som selvforskyldt skade.. Å gå til et verksted som ikke har noe kundeforhold til han og heller ikke reparerer SE-telefoner, og få de til å videresende, det høres ut som noe jeg og ville tatt betalt for om jeg eide verkstedet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå