Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Ja greit nok, man er tre stykker, men hvor er kantene?????
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Fordi det er den beste oversettingen man fant for det engelske ordet "threesome"? Man kunne jo kalt det 'trenoen' (tree = tre, some = noen), men det er vel strengt tatt ikke noe bedre...
Henkie Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 Ja greit nok, man er tre stykker, men hvor er kantene????? Man ligger ofte i en trekant-formasjon og slikker, suger og slafser på hverandre. Derfor
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2011 #6 Skrevet 10. februar 2011 Man ligger ofte i en trekant-formasjon og slikker, suger og slafser på hverandre. Derfor største tullet jeg har lest på lenge. Du skal ha jævlig med fantasi for å se en trekant i det der
Gjest Sommertid Skrevet 10. februar 2011 #7 Skrevet 10. februar 2011 Man ligger ofte i en trekant-formasjon og slikker, suger og slafser på hverandre. Derfor Dette trodde jeg da jeg var mindre og fikk høre om trekant for første gang.
Henkie Skrevet 10. februar 2011 #8 Skrevet 10. februar 2011 Dette trodde jeg da jeg var mindre og fikk høre om trekant for første gang. Samme her
Gjest katt1 Skrevet 10. februar 2011 #9 Skrevet 10. februar 2011 Man ligger ofte i en trekant-formasjon og slikker, suger og slafser på hverandre. Derfor Jææææækkkk ,gjør man ????
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå