Gå til innhold

Menn som snuser avtennende?

Fremhevede innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg røyker selv, så kan vel ikke si så mye. Men snus synes jeg er usexy. Røyk også. Derfor skal jeg slutte. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjæresten min snuser posesnus, og har konstant en snus under overleppa. Men det synes ikke i det hele tatt, og det lukter kun når han tar seg en ny eller vi kysser veldig. Nå må det sies at lukta er forferdelig, og snusen skal RETT UT når vi har sex eller koser. Noe av det mest negative med snusinga i mine øyne er alle de tomme snusboksene som blir liggende rundt overalt, det er til å bli GAL av! :rasende::blink: ... For ikke å snakke om prisen!

Men om det er så veldig avtennende? Så lenge det ikke er en diger bakesnus som renner så har jeg egentlig ikke så mye imot det.

Endret av trinity89
Skrevet

Synes snus kan være veldig sexy faktisk. :rodmer:

Selvsagt forutsatt at det er normale mengder og normal hygiene, og at den fjernes før man blir altfor intim eller sovner. Helst posesnus da, mer kontroll på den.

Skrevet

Svineri, uansett kjønn på snuseren. Både snusleppa og det å finne gamle priser i blomsterpotter og kaffekopper. Assosierer det med ureinslighet og lav IQ.

• Liker 1
Skrevet

Svineri, uansett kjønn på snuseren. Både snusleppa og det å finne gamle priser i blomsterpotter og kaffekopper. Assosierer det med ureinslighet og lav IQ.

Hehe, det har jo aldri vært på det nivået. Blomsterpotta? :gjeiper: Finnes jo eget rom for brukte snus på posesnusbokser hvertfall.

Gjest Heloise
Skrevet

personlig synes jeg snus og sigaretter er ekstremt usexy, og usjarmerende. Smaker og lukter -drit-.

Uansett menn eller kvinner synes jeg det er ulekkert.

Gratulerer med snus-stopp for nå da :) Håper du klarer å holde ved det!

Skrevet

personlig synes jeg snus og sigaretter er ekstremt usexy, og usjarmerende. Smaker og lukter -drit-.

Uansett menn eller kvinner synes jeg det er ulekkert.

Gratulerer med snus-stopp for nå da :) Håper du klarer å holde ved det!

Har klart å holde meg! :jepp:

Men merket at det var tøft på lørdag, en liten tur på konsert og et par pils. Da frista det veldig. Det gjorde ikke saken bedre at en bekjent lagde den verste bakesnusen og stappet under leppa :gjeiper: Vendte meg bort da.

Skrevet

Det totale turn-off for meg i alle fall. Min kjære hadde aldri i verden fått noe kyssehistorikk med meg om han rørte snus! Ser absolutt ikke en eneste tiltalende ting ved snusing.

Gjest Heloise
Skrevet

Flinke deg TS! Er bare å bite tennene sammen :) Dårlige vaner er vonde å vende, men det går hvis man vil!

Skrevet

Lokker ikke verken snus i leppa eller røyk! Men så har eg ikke brukt noen av det selv en eneste gang i mitt liv heller da :) Så dermed blir det ekelt for meg....

Skrevet

Helt ok, men jeg tungekysser ikke snusmunnen hans, altså...;)

Skrevet

Kjæresten min snuser, og det syns jeg er helt greit. Er verre de dagene han røyker, for det er jævlig å kysse en person som smaker røyk. Merker ikke noe på ereksjonen hans selv om han snuser ;)

Gjest Mynona83
Skrevet

Bakesnus er ekkelt. Jeg nekter å kline med noen som snuser bakesnus. Posesnus kan jeg godta - under tvil, jeg har jo tross alt røyket i mange år selv.

Og TS - du kommer til å savne snusen med øl en stund, men det gir seg! Jeg lover!! Sluttet å røyke for ca. 9 mnd siden, og savna røyken sammen med øl ganske lenge, men nå tenker jeg ikke på det i det hele tatt!! Abstinensene går bort, det samme gjør vanen og idéen om at noe hører sammen!!

Men hva er greia med å legge fra seg snus overalt?? På et magasin på bordet, i et glass eller rett på bordet.. ÆSJ, plukk opp søpla deres!

Gjest Susanne, 42
Skrevet

Utrolig, utrolig turn-OFF med menn som snuser!! Kunne aldri ha kysset en slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...