Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Hva syntes dere egentlig om menn som snuser? Tenker ikke da på en som konstant har en stor bakesnus under overleppa men på de som bruker posesnus. Har hørt mye forskjellig, og så langt forstår jeg det slik at de fleste jenter ikke liker det, mens det også er en del som ikke bryr seg (eventuelt bruker det selv også.) Grunnen til at jeg spør er at jeg rett og slett er i en periode der jeg har sluttet. Jeg har tenkt på det lenge, er egentlig litt lei siden det ikke gir noen særlig effekt lenger. Penger koster det jo også, samt jeg har merket det går utover ereksjonen litt, men selv etter bare 4 dager uten, så har den blitt bedre igjen Bakdelen er jo at abstinensen kjennes litt i kroppen selv om jeg er blant de heldige med veldig svak abstinens. Og hvis jeg slutter helt kommer jeg til å savne å ta en pils og snus - veldig. Den blandingen er nok verre å slutte med enn de fysiske abstinensene for min del. Derfor litt ekstra motivasjon :gjeiper:
-Vixen- Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Vel, jeg må si at en diger bakesnus som henger nederst på tenna og renner er skikkelig nasty :gjeiper: det er stort sett det samboeren min ender opp med i de sene timer når han har fått en del å drikke, men det er ikke verre enn at jeg holder meg litt unna munnen hans akkurat da, haha. Porsjonssnus syns jeg ikke er like ille, fordi det ser ut som at folk har lettere for å holde den oppunder leppa (og så blir de ikke magisk nok større etterhvert som alkoholinntaket øker!) Men!! Det kjipeste med snus (utenom kyssekvalitet, så klart) er at folk spytter det rundt seg i kopper, ølglass og ja, overalt. Sier ikke at det er noe bedre med sigarettstumper, men når samboeren har kompisgjengen på besøk gruer jeg meg skikkelig til å ta hjelpe med oppvasken etterpå. For hva er så vanskelig med å gå å spytte ut i søpla, på en serviett, hva som helst? *lett oppgitt* Da blir det en turn-off uansett hva slags snus det er!
Gjest idakaroline Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Jeg syns ikke noe om snus i det hele tatt! Jeg syns det er stygt, udelikat, lukter vondt og ser ufyselig ut uansett. Hadde jeg hatt en kjæreste som snuste, så hadde jeg uansett latt han få lov til å styre på med det. Jeg hadde ikke tvunget han til å slutte, men jeg hadde bedt han om å holde den snusen sin langt unna meg. Selvom røyk er mye værre en snus, hadde jeg heller ønska at han hadde røyka enn snusa. Jeg kunne uansett ikke ha tvunget kjæresten min til å slutte med det, så jeg hadde som sagt bedt han holde snusen laaaangt unna meg.
Gjest Raindrops Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Snus er ikke en dealbreaker, men det er ganske ekkelt ja. 1
Gjest Anonym Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 Snus er ekkelt ! Samme om det er damer eller mannfolk som bruker det, og det samme om det er porsjon eller det dem pakker selv. Æsj sier nå jeg , det er skikkelig turnoff ! Mannen min har heldigvis slutta :happy: Til TS : Bare fortsette å holde deg vekke fra snusen du, det vil du aldri angre på
HopelessFear Skrevet 10. februar 2011 #6 Skrevet 10. februar 2011 Det er rett og slett ekkelt! Jeg hadde aldri greid å vært i forhold med noen som røyker eller snuser, jeg takler det rett og slett ikke! 2
Gjest Raina Skrevet 10. februar 2011 #7 Skrevet 10. februar 2011 Menn som snusar gjer ingenting for min del. Foretrekk røyking framfor snusing, sidan eg røykar sjølv...men så lenge det er posesnus går det heilt greit. Dei fleste venninnene mine har heller ingenting imot menn som snusar eller røykar.
Gjest hai Skrevet 10. februar 2011 #8 Skrevet 10. februar 2011 Jeg synes det er svørt uattraktivt med menn(og kviner) som snuser - og forsåvidt røyker. Men snus er ekstra ille rent estetisk sett..... jeg er av typen som vemmes over det, og spesielt når man ser at de bruker det/kaster det fra seg.....på grensa til kvalmende, litt som noen pusser nesen skikkelig kraftig ved matbordet.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #9 Skrevet 10. februar 2011 Jeg forbinder det å snuse med å være mindre intelligent, så det er absolutt avtennende.
Gjest caramiacaramella Skrevet 10. februar 2011 #10 Skrevet 10. februar 2011 Jeg synes snus er ekkelt. Pleide aa styre unna gutter som snuset da jeg bodde i Norge, men de har heldigvis ikke saa mye saant utenfor Skandinavia:D
Gjest Katten. Skrevet 10. februar 2011 #11 Skrevet 10. februar 2011 Som pjokk kan jeg informere om at det er stygt med snus, uansett kjønn.
laperla Skrevet 10. februar 2011 #12 Skrevet 10. februar 2011 Snus er fryktelig turn off. Så nei, har ikke lyst til å smyge meg inntil et mannben som har leppa full av udregelig snus. (Så med andre ord, det er ikke meg det står på!)
Gjest Sommertid Skrevet 10. februar 2011 #14 Skrevet 10. februar 2011 Jeg synes ikke det ser særlig pent ut med folk som snuser, men så lenge han holder sunsen unna sengeaktiviteter så skal jeg ikke klage.
Gjesten Skrevet 10. februar 2011 #15 Skrevet 10. februar 2011 Jeg synes snus er stygt. Jeg ville ikke dumpet en fyr pga det, men det blir jo minuspoeng. Vil heller ha en som ikke snuser, for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #17 Skrevet 10. februar 2011 Kan se sexy ut iblandt, så lenge det ikke renner nedover tennene. Men å bo med en som snuser er ikke like gøy.
Gjest idakaroline Skrevet 10. februar 2011 #18 Skrevet 10. februar 2011 Kan se sexy ut iblandt, så lenge det ikke renner nedover tennene. Men å bo med en som snuser er ikke like gøy. Jeg bare lurer - hvordan klarer du å få snus til å se sexy ut?
Gjest Skrevet 11. februar 2011 #19 Skrevet 11. februar 2011 Snus er stort minuspoeng hos meg, samme er røyking. Har vært sammen med en som har røyka, tror ikke jeg kunne falt like lett for en som snusa...
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #20 Skrevet 11. februar 2011 Både jeg (jente) og samboeren min snuser, så jeg kan vel ikke klage på ham, hehe. Det er ikke akkurat sexy da, og klining blir vanskelig, så snus er fy-fy under sex og kosing. Han bruker heldigvis porsjonssnus da (jeg også). Løssnus er fryktelig ekkelt syns jeg. Syns røyking er verre, da. Vi røyka begge før, sluttet for et år siden og nå syns jeg folk som røyker er ekle og illeluktende!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå