Tonka Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Som overskriften sier; jeg trenger ny jobbveske. Har følgende kriterier: - Den må ha plass til laptop, bok, ipod og sminke - og selvsagt diverse annet skrot. - Den må ha skulderstropp, men gjerne også håndtak. - Vil gjerne ha skinn, de varer lenger enn plast. Har funnet to favoritter, begge har sine for- og bakdeler, så jeg sliter med å velge... Topshop Modalu Hvilken synes dere er finest? Forhåpentligvis klarer jeg å bestemme meg selv før begge er utsolgt, men det skader jo ikke å høre andres meninger...
Xtra_lilje Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Personlig ville jeg valgt den fra Topshop, fordi jeg ikke er så veldig glad i nagler som det var på den andre. Ut i fra bildene, så også den fra Topshop litt kulere ut, den sorte så ut som noe du kan kjøpe på HM eller Cubus, og så også litt sånn "kjip" shiny ut. Så helt klart den fra Topshop.
Hecubaa Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Den fra Topshop var finest Men du vet at de ikke sender til Norge lenger? Så med mindre du skal ut å reise er den nok vanskelig å få tak.
Gjest idakaroline Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Jeg syns absolutt den fra Topshop var finest! Nå er jeg en Topshop entusiast i tillegg da, men jeg falt likevel aller mest for den Jeg har selv denne fra Topshop og er veldig fornøyd med den! Det eneste som er et lite minus på denne vesken som jeg har, er at det ikke er glidelås på den. Det er kun to magnetknapper foran som holder vesken igjen. Ellers så bør du se på veskene på Topshop i butikken, for mange av veskene er faktisk mye mindre enn de virker på nettsidene deres. Før jeg kjøpte den vesken jeg har nå, så jeg på en annen en på nettsidene. Jeg var så heldig at jeg bodde like ved en Topshop butikk på den tiden, og tok derfor turen dit for å se på den ordentlig. Det viste seg at den var MYE mindre enn jeg først hadde trodd, så jeg var veldig glad for at jeg ikke hadde bestilt den over nettet. Nå sender de jo ikke til Norge lenger, så da blir du jo isåfall nødt til å reise til en butikk for å få tak i en. Reiser du til Oxford Circus, så vil du også se at de har et veldig mye større utvalg.
Søtpotita Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 Utan tvil den frå Topshop! Likte begge veskene frå Topshop i denne tråden!
Tonka Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2011 Ja, det er den fra Topshop jeg har mest lyst på. Eneste minuset er at den er vanskeligere å få tak i, og at jeg er usikker på om den er stor nok. Men den er jo så fin og vårlig, nydelig farge, og ser ikke så kjedelig business ut som mange vesker gjør for tiden. Det er jo ikke verre enn å bestille poste restante til Sverige og hente den der.
fruBeist Skrevet 12. februar 2011 #9 Skrevet 12. februar 2011 Jeg likte helt klart den fra Topshop best. Eneste minuset, det ser ut som skulderreima er veldig smal. Har du da en del vekt i veska vil denne gnage seg deilig inn i skulderen.
Xtra_lilje Skrevet 12. februar 2011 #10 Skrevet 12. februar 2011 Leather satchel with piped detail and adjustable cross body strap. L:27cm H:21cm D - nå vet ikke jeg hvor stor den må være,men den virker ganske liten?
Snuppa Skrevet 12. februar 2011 #11 Skrevet 12. februar 2011 Topshop er finest! Er du helt sikker på at alt er i ekte lær? Når man ser på remmer og mindre detaljer, så ser det veldig skai-aktig ut? Ser jo at det står 100% skinn, men ville nok sett og tatt på den for å bli helt overbevist!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå