Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

trenger hjelp av erfarene folk her. Hva er egentlig forskjellen på alle disse renseproduktene? Jeg har renseolje, tonic, rensekrem og har hatt et skum også, men aner ikke hva jeg skal bruke når og hva jeg egentlig trenger. Skal jeg bruke alt sammen, eller bare en? Nå fjerner jeg sminke med renseoljen og ikke noe mer.

Kan legge til at jeg har funnet serien min, så trenger ikke hjelp til det. Har sensitiv hud så her i gården blir det bare apotekprodukter.

Håper på hjelpende svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Renseolje er fin for tørr og sensitiv hud, tonic bruker du på en bommulspads og stryker over ansiktet etter rens. Rensekrem er en annen rens som også er fin for tørr eller sensitiv hud.

Jeg vet ikke hvorfor du har 2 renser, men du trenger absolutt ikke bruke begge rensene på en gang. Men siden du har det, så kan du jo om kvelden når du fjerner sminke- bruke først renseoljen til å "forrense" huden, så bruker du rensekremen etterpå og avslutter med tonic vannet. Om morgonen bruker du kun en av de, alt etter hvem du liker best! :)- og avslutter med tonic vannet.

Grunnen til at vi har så mange forskjellige typer renser, er at de forskjellige passer til forskjellige typer hud. Vi har jo olje, gelè, skum, krem, melk, "pudder" og rens i fast form. Også går det jo selvsagt litt på hvilken konsistens du liker! :jepp:

Håper du ble litt klokere! :)

Skrevet

Tusen takk- det var jo veldig forståelig! Ikke så lost lenger nå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...