Thea Sofie :) Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Hei, håper det er noen som kan hjelpe meg her! Igår kveld farget jeg og noen venninner mitt ellers blonde hår mørkebrunt (trodde vi) Det var en toningsfarge fra L'oreal som het gylden mahgony 535, eller noe. Håret mitt er nå kraftig rødt istedet for brunt, og det er ikke særlig gøy. Noen som har noen bra tips for å få dette bort? Er eneste løsning frisør, elle må jeg bare la det gå ut av seg selv, (det skal visstnok ta 6 uker...) Er ganske så desperat, savner det blonde håret mitt nå som jeg er 'red head'.... Tusen takk for alle mulige svar, ha en fin dag
CafeLatte Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Gylden er rød og det samme er mahagoni. Du valgte helt feil farge i forhold til hva du ville ha. Du skulle tatt en nøytral mørkt brun eller ask brun. Det du kan gjøre hjemme nå er å kjøpe deg en glansvask i en ask brun farge, det vil fjerne litt av rødheten. Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Mahagoni er jo rødt. Trodde alle visste det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå