Gjest Gjest for nå Skrevet 25. oktober 2003 #1 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg har et lite problem. Det har seg sånn at jeg er allergisk mot sæd. Det hadde ikke vært et problem om jeg ikke også hadde vært allergisk mot kondomer Men dette har jeg blitt vant til egentlig, men typen min har ikke det. Han vil gjerne utføre oral sex på meg, men nå vet jeg ikke om han vil lenger fordi for noen uker siden hadde jeg igjen underlivssopp. Jeg kan jo skjønne at han ikke vil gi meg oral sex da, men jeg har jo ikke hatt sopp på flere uker nå. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette. Jeg har jo ikke bedt om disse allergiene og jeg vil jo gjerne motta oral sex også. Håper dere har noen råd til hva jeg skal gjøre. Om jeg skal bare be han om å gjøre det eller bare vente til det skjer av seg selv. Litt flaut og spørre han også sier han at jeg lukta vondt etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2003 #2 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hvis du hadde sopp for et par uker siden og har behandla den bør det ikke være noe problem. Hvis du fortsatt plages, lukter, klør eller har utflod, så bør du ta en tur til legen i tilfelle du har fått en infeksjon eller en annen type reaksjon. Hvis du er frisk og han ikke vil, så ligger det kanskje noe annet bak? Snakk med kæresten din så du finner ut hvorfor han ikke vil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 26. oktober 2003 #3 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg har et lite problem. Det har seg sånn at jeg er allergisk mot sæd. :o ?? det var noe nytt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå