Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har lakt min elsk på håret til AnnaLynne McCord.. hvordan kan jeg få det slikt? er det permanent eller? noen som vet?

Bilder fjernet.

Iah, mod

Endret av Iah
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel hennes naturlig hår så vidt jeg vet. Søstra har også sånne krøller! Men du kan sikkert få det til med permanent. Bare ta med bilde til frisøren :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

En stram spiralpermanent kan nok ordne det :jepp: Har også lyst til å få meg krøller, men det blir nok en langt løsere variant siden jeg har veldig langt hår... Men om du kan ta perm eller ikke kommer veldig ann på hårtypen din. Hvis det er for fint eller tynt kan det hende at frisøren sier nei, i frykt for å svi håret ditt. Sterke saker, vet du.

Hvordan fikk du til å legge til vedlegg, forresten? Har aldri skjønt meg på det... :lete:

Skrevet

En stram spiralpermanent kan nok ordne det :jepp: Har også lyst til å få meg krøller, men det blir nok en langt løsere variant siden jeg har veldig langt hår... Men om du kan ta perm eller ikke kommer veldig ann på hårtypen din. Hvis det er for fint eller tynt kan det hende at frisøren sier nei, i frykt for å svi håret ditt. Sterke saker, vet du.

Hvordan fikk du til å legge til vedlegg, forresten? Har aldri skjønt meg på det... :lete:

har ganske slitt hår så kansje jeg burde vente litt da :)

hehe legger ved bilde hvordan du gjør det :) er enkelt. er rett under her du skriver..

slik :)

post-34093-0-26632400-1297479956_thumb.p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...