Gjest sue84 Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 (endret) Har lakt min elsk på håret til AnnaLynne McCord.. hvordan kan jeg få det slikt? er det permanent eller? noen som vet? Bilder fjernet. Iah, mod Endret 10. februar 2011 av Iah
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Det er vel hennes naturlig hår så vidt jeg vet. Søstra har også sånne krøller! Men du kan sikkert få det til med permanent. Bare ta med bilde til frisøren
Gjest BabyBlue Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 En stram spiralpermanent kan nok ordne det Har også lyst til å få meg krøller, men det blir nok en langt løsere variant siden jeg har veldig langt hår... Men om du kan ta perm eller ikke kommer veldig ann på hårtypen din. Hvis det er for fint eller tynt kan det hende at frisøren sier nei, i frykt for å svi håret ditt. Sterke saker, vet du. Hvordan fikk du til å legge til vedlegg, forresten? Har aldri skjønt meg på det...
Gjest sue84 Skrevet 12. februar 2011 #5 Skrevet 12. februar 2011 En stram spiralpermanent kan nok ordne det Har også lyst til å få meg krøller, men det blir nok en langt løsere variant siden jeg har veldig langt hår... Men om du kan ta perm eller ikke kommer veldig ann på hårtypen din. Hvis det er for fint eller tynt kan det hende at frisøren sier nei, i frykt for å svi håret ditt. Sterke saker, vet du. Hvordan fikk du til å legge til vedlegg, forresten? Har aldri skjønt meg på det... har ganske slitt hår så kansje jeg burde vente litt da hehe legger ved bilde hvordan du gjør det er enkelt. er rett under her du skriver.. slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå