Gjest sue84 Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 dra på en sandstrand og skrive noe i sanden, som feks happiness, family, love, friendship ++ så tar du bare bilde av det, printer det ut og rammer inn.. blir kjempefint til feks bad eller og ha i en gang.. er også kjempefint og gi som gave. billig, kreativt og noe alle blir glad for om der står noe som er ment spesielt til den personen
L. Kennedy Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Men hvis man ikke liker det, så blir det gjemt bort og personen kan føle seg presset til å ha det oppe når den som ga det kommer på besøk. Mange liker å styre interiøret selv, inkludert bilder på veggen. 1
KaDust Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Men hvis man ikke liker det, så blir det gjemt bort og personen kan føle seg presset til å ha det oppe når den som ga det kommer på besøk. Mange liker å styre interiøret selv, inkludert bilder på veggen. Da er det vel bedre å si ifra
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Uansett så er bilder på lerret en utrolig god ide. Jeg har lagd mange bilder på lerret p den måten du forklarer, man går ut i naturen, byen eller hvor som helst så knipser man ivei og får de printet ut på lerret. Finnes mange sider på nettet hvor man kan få printet disse til en billig penge - kommer selvfølgelig an på hvilken størrelse man velger. Husk at hvis man skal ta bilde selv bør man ha en veldig god opløsning slik at bilde ikke blir dårlig når man "blåser" det opp på et lerret. Sjekk ut disse siden for tilbud på lerret: www.sumopix.com/no ----> de har også tips til andre måter å bruke bilder på www.sumopicks.com/sumohacks www.fotoknudsen.no www.japanfoto.no
Gjest sue84 Skrevet 12. februar 2011 #5 Skrevet 12. februar 2011 Men hvis man ikke liker det, så blir det gjemt bort og personen kan føle seg presset til å ha det oppe når den som ga det kommer på besøk. Mange liker å styre interiøret selv, inkludert bilder på veggen. men så var det bare en ide til hva man kan gjøre da
Gjest sue84 Skrevet 12. februar 2011 #6 Skrevet 12. februar 2011 Uansett så er bilder på lerret en utrolig god ide. Jeg har lagd mange bilder på lerret p den måten du forklarer, man går ut i naturen, byen eller hvor som helst så knipser man ivei og får de printet ut på lerret. Finnes mange sider på nettet hvor man kan få printet disse til en billig penge - kommer selvfølgelig an på hvilken størrelse man velger. Husk at hvis man skal ta bilde selv bør man ha en veldig god opløsning slik at bilde ikke blir dårlig når man "blåser" det opp på et lerret. Sjekk ut disse siden for tilbud på lerret: www.sumopix.com/no ----> de har også tips til andre måter å bruke bilder på www.sumopicks.com/sumohacks www.fotoknudsen.no www.japanfoto.no helt sant skal sjekke ut de sidene jeg, og prøve meg på min egen ide
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 12. februar 2011 #7 Skrevet 12. februar 2011 Anbefaler dere å ta en tur inn på flickr eller deviantart, der finner dere mange flinke fotografer, og de har en funksjon hvor du kan få bildet tilsendt i en ramme/evt på lerret eller som plakat! Utrolig kult, både for fotografen og for kjøperen, som får et produkt ingen andre har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå