laperla Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Hei, Jeg er på nippen til å anskaffe meg en slik en fiffig Macbook Air, og er på utkikk etter en veske eller et etui som passer til. Har sett både her og der, og vil absolutt ikke ha noe sånt juggel. Usikker på om jeg skal kjøpe 11 eller 13". Har lest på flere forum at Ipad vesker kan passe 11", noen som vet? (Ser for meg at den blir hakket for liten?) Noen som har noen forslag? Takk på forhånd Endret 9. februar 2011 av laperla
Henkie Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Hei, Jeg er på nippen til å anskaffe meg en slik en fiffig Macbook Air, og er på utkikk etter en veske eller et etui som passer til. Har sett både her og der, og vil absolutt ikke ha noe sånt juggel. Her er et par varianter utenom det halt vanlige: CASE Ikke minst Pad&Quill sine "bøker" HER
plosiv Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Kanskje de har noe på MeatStore? Jeg har vært veldig fornøyd med det jeg har kjøpt der.
laperla Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2011 Kanskje de har noe på MeatStore? Jeg har vært veldig fornøyd med det jeg har kjøpt der. Takk for svar... Men linken din funker ikke?
laperla Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2011 Her er et par varianter utenom det halt vanlige: CASE Ikke minst Pad&Quill sine "bøker" HER Takk for svar:) Kanskje ikke helt som jeg tenkte meg, men... Andre forslag?
Skatt :) Skrevet 21. februar 2011 #6 Skrevet 21. februar 2011 Ser du ikke har bestemt deg for om du vil ha 11" eller 13".. Jeg har bestilt meg en Air idag og gleder meg vilt til jeg får den hjem!! Jeg har fra før en liten pc på 11",det irriter meg litt at den er for liten, må liksom myse når jeg skal lese på den, eller bøyer meg frem for å lese på den. 13" er mye bedre da den er både liten, lett og likevel litt stor, hvis du skjønner hva jeg mener? Gjør som meg, kjøp en 13"
Henkie Skrevet 21. februar 2011 #7 Skrevet 21. februar 2011 [quote name=Skatt ' timestamp='1298295307' post='8922584] Gjør som meg, kjøp en 13"
andemor Skrevet 7. mars 2011 #8 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har fått Mac Air i bursdagsgave, og jammen fant jeg akkurat den tråden jeg trengte her! Noen som har flere forslag på veske eller etui? Jeg vil egentlig ha noe der jeg har plass til lader også, men det finnes vel noe for det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå