Gå til innhold

Ble jeg akkurat dumpet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært litt på dater'n med en fyr i tre-fire uker nå. Alt har vært fint, men lite sms-kontakt mellom datene. Vi har vært ute på hans initiativ. Har hatt sex og det var velt ikke akkurat dårlig sex mtp at det var første gang med ny partner. (Han kom to ganger, jeg ingen.)

Nå sendte jeg melding om vi skulle finne på noe en dag. Nei, han er opptatt fremover. Han fortalte også hva han er opptatt med, og jeg forstår veldig godt at han ikke kan gå ut på fest e.l. Jeg foreslo en film eller noe, men han har ikke tid, gleder seg til han har bedre tid igjen, og avsluttet med "snakkes". Jeg ønsket ham lykke til, og avsluttet også med "snakkes". (Det han er opptatt med er over om en mnd tror jeg).

Ble jeg akkurat dumpet på en høflig måte? Eller bør jeg forvente å bli kontaktet igjen om en måneds tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig vanskelig å si.

Enten var han bare ute etter et ligg og har mistet interessen, ellers har han oppriktig ikke tid. Nå aner jo ikke jeg grunnen til at han er opptatt, men at han ikke kan finne tid til deg på 1mnd er et litt dårlig tegn altså.. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanskelig å si.

Enten var han bare ute etter et ligg og har mistet interessen, ellers har han oppriktig ikke tid. Nå aner jo ikke jeg grunnen til at han er opptatt, men at han ikke kan finne tid til deg på 1mnd er et litt dårlig tegn altså.. :nei:

Fulltidsjobb + innlevering av masteroppgave.

Jeg holder ikke pusten for å bli kontaktet om en mnd, for å si det sånn. Men om han virkelig ikke er interessert, så.. si det da? Istede for "ja, vil gjerne, men har ikke tid" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Da har han nok litt å gjøre, men 1mnd er lenge om man virkelig liker noen og vil treffes altså. :sjenert:

Det beste er vel å bare prøve å ikke tenke på han, hører du noe om 1mnd kan du ta han opp til vurdering igjen da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjansen er vel til stede for at han vet at han BURDE bruke all tid fremover på jobb + masteroppgave, og derfor vil ta en "pause" fra deg før han involverer seg altfor hardt følelsesmessig og ikke blir i stand til annet enn lengte etter deg.

Iallefall er det en mye koseligere forklaring :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjansen er vel til stede for at han vet at han BURDE bruke all tid fremover på jobb + masteroppgave, og derfor vil ta en "pause" fra deg før han involverer seg altfor hardt følelsesmessig og ikke blir i stand til annet enn lengte etter deg.

Iallefall er det en mye koseligere forklaring :)

Jeg liker denne forklaringen best, selv om jeg kanskje ikke helt klarer tro på den. Men tusen takk! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...