AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Kun fordi folk her inne bør bli litt mer positive... Hva har vært din beste frisør opplevelse?
Jade Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Når jeg skulle gifte meg Jeg hadde time hos yndlingsfrisøren min, og de gjorde starten på bryllupsdagen helt super! Fin ble jeg også :D
Tonka Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Det var for noen år siden hos Celeste i Øvre Slottsgate. Hadde prestert å bleike mitt den gang kullsvarte hår fire ganger eller noe på samme kveld, og endte - selvsagt - med falmet, gulrotfarget hår. Da jeg kom på jobb dagen etter (jobbet i nabobutikken til Celeste) så troppet det opp to sjokkerte frisører som hentet meg inn i frisørstolen og satt igang med å fikse meg opp. Jeg fikk en hel del kjeft for hva jeg hadde gjort, masse nyttig lærdom om hva man ikke gjør med håret sitt, og da jeg gikk ut døra hadde jeg den fineste fargen jeg har hatt til dags dato. Hadde aldri sluttet å gå dit hvis det ikke hadde vært for at åpningstidene deres ikke passer overens med arbeidstidene mine. Anbefales på det varmeste, veldig flinke damer.
Bellamy Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Frisøren jeg har nå er helt fantastisk! Kjempedyktig og gjør alt man selv ønsker, bare med en ekstra "frisørvri" slik at det blir 100% bedre enn man skulle tro! tok permanent der før jul, og den ble helt fantastisk fin. Hun er en slik frisør som det bare vises at elsker yrket sitt, og jeg blir så GLAD av å være der! Sist jeg var der fikk jeg gratis skumkur i salong, og det var helt supert. Håret ble så fint igjen etterpå. Det vises at hun har god kunnskap om hår, og gjør kun det hun mener er best for håret. Etter mange dårlige frisøropplevelser opp gjennom årene var det nesten som en åpenbaring å komme over henne
DesertRose Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 Jeg går nå et fast sted som drives at to damer. Begge to er hjelpsom, hyggelig å snakke meg og dyktige frisører. De lytter alltid til meg og mine ønsker og gjør ingenting før det er helt sikkert hvordan de skal klippe. Jeg er storfornøyd. Siden tråden handler om beste frisør opplevelse så for jeg si den første gangen jeg gikk der og visste at jeg hadde funnet stedet for alle mine fremtidige hårklipper
Havtorn Skrevet 11. februar 2011 #6 Skrevet 11. februar 2011 En liten frisørsalong i gokk som knotet inn en time for meg. Ung jente som virkelig visste hva hun holdt på med, hele opplevelsen var rett og slett TRIVELIG og hun var kjempeflink - aldri før har jeg følt meg SÅ bra etter å ha dratt ut av en frisørsalong. En annen frisørsalong i en liten by.. også ei ung jente her, hun var litt pussig i væremåten, men veldig hyggelig og jeg fikk skikkelig behandling, flinke var de på farger og resultatet ble kjempebra. MANGE komplimenter i etterkant. Slik det skal være! Hun hadde også full forståelse for at "så langt" ikke betyr at håret skal klippes fem cm kortere enn avtalt og det er fryktelig behagelig å kunne slappe av og stole på at du ikke blir skamklipt! Hensyn til hvordan håret legger seg naturlig hadde hun også. Har vært borti mange som bare lager et kunstig skille og bestemmer at HER pleier luggen å gå.. også dusjer jeg, tørker håret og bæm så er alt av ulik lengde. Tungvindt, upraktisk og irriterende. Så godt med de som forstår. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå