Ramona24 Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Hei. Lurer på om noen vet om noen som synger, og som kunne tenkte seg å synge en sang i kirken under bryllupet? asker/drammen/bærums området. Forslag?
Hariette Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Jeg søkte litt på solister i forbindelse med en annen tråd for litt siden. Da fant jeg en side som heter bryllupsartister.no Der har de et par solister i Oslo, Akershus og Buskerud. Se navnene/lenkene under: http://www.bryllupsartister.no/fylker/artister/gundamariebruce.html http://www.bryllupsartister.no/fylker/artister/gurolodemel.html Kanskje du kan bruke noen av dem? Da har du et par forslag i hvert fall! Jeg har ingen erfaring med noen av dem selv dessverre Håper det var til hjelp Hariette
frkharepus Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Kanskje du kan kontakte musikkhøyskolen i oslo? Ring kontoret og hør om det går an å henge opp en annonse på en eller annen oppslagstavle.
Auroragla Skrevet 20. februar 2011 #4 Skrevet 20. februar 2011 Jeg anbefaler denne solisten: www.sangerinne.no Hun var veldig profesjonell, ordnet alt i forkant med noter og organist osv. Og hun sang aldeles nydelig!
Tullepia Skrevet 21. februar 2011 #5 Skrevet 21. februar 2011 Hei. Lurer på om noen vet om noen som synger, og som kunne tenkte seg å synge en sang i kirken under bryllupet? asker/drammen/bærums området. Forslag? Kontakt kirkekontoret og snakk med organisten. Organistene kjenner de aller fleste av solister i lokalområdet som påtar seg slike oppdrag og arbeider mye sammen med dem.
IdunH Skrevet 1. april 2011 #6 Skrevet 1. april 2011 Jeg jobber som bryllupssanger. Bor i Vestfold, men det er jo ikke umulig å kjøre en liten tur den veien også. Blir vel ikke veldig mye lenger enn langt utpå Hvasser eller nederst i Larvik som jeg jo har kjørt til tidligere. Ta en titt på hjemmesiden min på www.halseth.org og se hva du syns. Har også link til facebooksiden min hvor det ligger noen innspillinger jeg har gjort også, så kan du høre om det er noe for deg. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå