AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Noen som vet om disse båtene er mye ute på sjøen? Har de som er på de turnus? Har litt lyst å søke det i militæret.
Elensire Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 jeg mistenker at du er den samme som lagde tråden om spørsmål om sjøforsvaret her forleden. Som jeg sa i den tråden så må du nesten ta kontakt med sjøforsvaret selv. Det er de som har absolutt all informasjon om hvordan det jobbes ombord, eventuelle turnuser, etc. Seile tid varierer veldig fra våpenklasse til våpenklasse. Jeg tviler sterkt på at KG er stedet å stille slike spørsmål. http://forsvaret.no/Sider/default.aspx Hvis du ser på siden jeg har linket til vil du finne den informasjonen du trenger. Om du søker gjennom førstegangstjeneste vil du få masse informasjon om de forskjellige våpenklassene og arbeidsoppgaver, etc når det nærmer seg søknadstid. Lykke til
Eliisa Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Min mann var på MTB'ene for noen år tilbake og ble med dem til Libanon. De var ofte ute på øvelser og slikt. Han trivdes, men ville nok heller gått noe annet om han kunne valgt om igjen. Det ble veldig trangt og det var mye vasking.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå