Gå til innhold

Tur til Thailand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til Thailand(Pukhet) til sommern, og jeg lurte på om det er noen her inne som har vært der og som har noen tips. Både om flyreisen(Flyr til Bangkok, og der må vi bytte fly) og oppholdet. Vi skal være der i to uker. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg vil anbefale deg å benytte sjansen til å hoppe av å kikke litt på hektiske og fasinerende Bangkok :-) Når det gjelder Phuket så var kona og jeg der ifjor og vi bodde på Kata beach. Jeg ble litt overrasket over hvor "sydenaktig" det har blitt - menyer på svensk, VG og Dagbladet til salgs på kiosken osv. Ikke at det er noe galt i det...det bare viser at skandinavere reiser ekstremt mye. Reiser dere som par? Eller med barn? Hva liker dere å gjøre? Gi litt mer info så vil du nok få masse tips her på forumet :-)

Skrevet

Hiver meg på denne tråden her! Vi skal evt. reise med barn :)

Skrevet

Det er masse Thailand tråder her inne... Søk på Thailand;)

Skrevet

Vi har nok ikke mer enn en time i Bangkok, så rekker ikke annet enn å komme oss på flyet til Pukhet.

Vi er tre venninner som reiser.

Har dere noen tips til flyreisen, med tanke på at den er såpass lang?

Skrevet

Har ikke vært i Phuket, men var i Thailand i julen.

Reisen til Bangkok er lang. Beina og føttene mine hovnet opp noe voldsomt, så det anbefales å reise seg og gå litt i midtgangen under turen. Dette både for å unngå hovne føtter/bein og for å minke faren for blodpropp.

Mange av avgangene til Bangkok er om kvelden, slik at mange sover hele veien. Dette kan gjøre det vanskelig å reise seg å gå slik om en havner innerst. Et tips som jeg burde fulgt er da å faktisk kjøpe seg støttestrømper (synes selv jeg var litt for ung til dette, men angret bittert :fnise: ).

God tur! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...