AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Joda, da har jeg vært på årets første date og det er seks måneder siden sist gang. Hyggelig date og en fin fyr (som jeg tidligere hadde en one night stand med). Så kommer dette MEN'et. Daten fikk meg til å innse at jeg er forelsket i min fuck friend. Han var forøvrig den siste jeg datet. Ingenting har tydet på at han er interessert i noe mer, men han har de siste fire dagene vært veldig nysgjerrig på han jeg datet. Jeg sa det som det var at jeg hadde hatt sex med daten og da virket han overrasket over at jeg hadde rotet med noen andre enn han. Jeg sa at det ble med den ene daten. Har vært opptatt de fire siste dagene, og han har ringt og smset hver dag. Er fullstendig klar over at jeg leter etter "noe" som kan tyde på at han er litt interessert. For meg er det rart at han spør om en annen jeg dater. Jeg tenker at han er ute etter en bekreftelse på at han er "still going strong" ved å være med meg. Og når han får vite at jeg har vært med andre menn, så føler han seg ikke spesiell lengre. At han ikke er det eneste alternativet. Man får jo på en måte et "eieforhold" til den man holder på med. Jeg kunne også ha spurt han ut om han hadde holdt på med ei dame, men det er fordi jeg er forelsket i han (huff, fælt å innrømme det). Jeg er ikke ute etter hva jeg skal si og gjøre, men vil heller høre hvilke tanker dere har rundt dette med fuck friend(s). Hvor går grensen mellom vennskap og noe mer, og har dere/har hatt en kun for det fysiske?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Dårlig erfaring med fuck friend... "Min" var tydelig på at han ikke ønsket noe annet enn uforpliktende sex, så jeg forholdt meg til det. Men etterhvert så kom det en del amorøse tilnærmelser i fylla, og han åpnet seg og delte ting man ikke forteller en man ikke ønsker videre i livet sitt. Det gjorde at jeg begynte å tenke at han kanskje ville noe mer..- Jeg hadde akkurat begynt å date en superbra kar, men endte dette fordi jeg tenkte på han andre.. Brukte de nøyaktig samme ordene som han selv hadde sagt til meg i en mail mens han var bortreist, hvor jeg sa at jeg likte han, og trivdes sammen med ham.. Understrekte at jeg ikke forventet noe fra ham på bakgrunn av dealen vår, men at jeg ville si det allikevel.. Etter det så ble jeg ignorert.. Og samtidig mistet jeg en annen bra potensiell kjæreste. Kanksje greit å finne ut om det finnes et potensiale der? Ellers er det en fare for at du blir gående lenge å tenke på han, uten å være mottakelig for å møte andre bra menn..
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Hvorfor har du fortsatt en fuckfriend når du dater? Du burde jo si klart i fra at du dater, og slutte å ha kontakt med ham. 3
Gjest Heloise Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Jeg hadde en "fucking good friend" i 3 år, han var en eks, men vi var bare sammen et par måneder i begynnelsen. Jeg hadde sterke følelser for han, og han var vel "glad i meg" på sin måte men ikke slik som jeg var i han. Han var veldig nysgjerrig på mine nye kjærester/kompiser, men det tror jeg var fordi han ville se om han trengte å fiske meg tilbake til sengen sin eller ikke. Ikke fordi han var "glad i meg", men fordi han ville eie meg. Du har følelser for denne fyren, men jeg tviler på at han har føleser for deg utover sexen. Eieforhold kanskje, ja.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 Hvorfor har du fortsatt en fuckfriend når du dater? Du burde jo si klart i fra at du dater, og slutte å ha kontakt med ham. Hadde jeg datet noen jeg fikk følelser for, eller datet noen mer enn to - tre ganger, så hadde jeg avsluttet hele fuckfriend-dealen. Jeg har også vært veldig klar på at om han blir mer seriøs med en annen dame så må ha si ifra til meg, for da er ikke jeg interessert i "dette" lengre. Når jeg har sagt dette (to ganger) så har han liksom ikke ville si noe. Bare snakket om noe helt annet. Jeg har antatt at han ikke snakker om sånt fordi han ikke er vant til fuckfriend-forhold. Spurte han sist jeg var hos han, og neida, han har ikke hatt sex flere ganger med jenter foruten sine tidligere kjærester. Har kun datet denne ene gangen. Da fant jeg jo ut at jeg tenkte mest på han jeg hopper i høyet med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå