Gjest Heloise Skrevet 13. februar 2011 #61 Skrevet 13. februar 2011 Poenget er vel neppe hvor lang eller tykk den er - Hvis man ikke kjenner at den er der er det et problem uansett. Har hatt noen kjempedigre (auuu!) og noen kjempesmå. Men det har vært forskjell på de små også, en kjente jeg overhode ikke. Jeg lå der og kjedet meg og lurte på hva jeg skunne gjøre når jeg kom hjem, hva jeg skunne ha til middag etc. De to andre "små" hadde jeg et veldig bra sexliv med faktisk, men det er fordi vi fant stillinger som fungerte for oss og fordi de tente meg veldig mye også mentalt. Så lenge de ikke synes jeg er "stor", noe de ikke har gjort.
Buljo Skrevet 13. februar 2011 #62 Skrevet 13. februar 2011 Hadde du virkelig likt han tror ikke jeg du hadde brydd deg. Jeg har aldri hatt dette problemet da, men.. Har aldri kunnet forstå hvordan gjennomsnittet er så lavt..
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #63 Skrevet 13. februar 2011 Hadde du virkelig likt han tror ikke jeg du hadde brydd deg. Jeg har aldri hatt dette problemet da, men.. Har aldri kunnet forstå hvordan gjennomsnittet er så lavt.. (Hint: Kanskje det har noe med at du er over gjennomsnittlig vid? 1
Gjest Heloise Skrevet 13. februar 2011 #64 Skrevet 13. februar 2011 Hadde du virkelig likt han tror ikke jeg du hadde brydd deg. Jeg har aldri hatt dette problemet da, men.. Har aldri kunnet forstå hvordan gjennomsnittet er så lavt.. Er egentlig enig i denne da min nåværende er ca. gjennomsnitts eller mindre, og den beste jeg noensinne har hatt!
Buljo Skrevet 13. februar 2011 #65 Skrevet 13. februar 2011 (Hint: Kanskje det har noe med at du er over gjennomsnittlig vid? Jeg? Har heller det motsatte problemet, selvom jeg har hatt samme kjæresten i mange år. Tror ikke du forstår helt hva jeg mente i så fall? Jeg har aldri hatt problem med at noen er små. Men så har jeg holdt meg til en, og ikke hatt så mange partnere heller.
Gjest g24 Skrevet 13. februar 2011 #66 Skrevet 13. februar 2011 Hadde du virkelig likt han tror ikke jeg du hadde brydd deg. Jeg har aldri hatt dette problemet da, men.. Har aldri kunnet forstå hvordan gjennomsnittet er så lavt.. At guttene du har vært med er større enn gjennomsnittet sier absolutt ingenting om DEG, bare for å ha det klart. At dine gutter har vært større betyr ikke at du er mer pulbar enn andre jenter.
Stefan Skrevet 14. februar 2011 #67 Skrevet 14. februar 2011 Har du liten tissefant, kanskje? Er det derfor du angriper de som ønsker litt størrelse? Skal det virkelig ikke være lov for ei dame å si at hun ikke liker små tissefanter? Jeg skjønner ikke hva min penisstørrelse har med dette å gjøre. Jeg ser på det som en fordel at kvinner som deg skriker høyt om det, for da kan jeg enkelt unngå dere. Jeg tenner på personlighet og har best sex med kvinner (ikke småjenter), som har skjønt at god sex ikke har noe med cm å gjøre.
Stefan Skrevet 14. februar 2011 #68 Skrevet 14. februar 2011 Jeg er en ekte kvinne som liker ekte sex. Det vil si at jeg liker ekte kukker som jeg kjenner inni meg på ekte. Små tissefanter er latterlige. Se for deg en kjempe stor helsestudiokar. Høy og stor med en bitte liten tiss.hahahahah. Ekte kvinner er ikke så fattige at de ikke har skjønt at god sex ikke måles i antall cm. Ekte kvinner latterliggjør ikke andre som ikke når opp til egoets preferanser.
Gjest hanne Skrevet 14. februar 2011 #69 Skrevet 14. februar 2011 HALLO. Ærlighet varer lengst. Kan vi kvinner nå vennligst innrømme at størrelsen teller noe. Det vil si at er tissen for liten så er det negativt er kukken for stor er det også ofte negativt. Vi foretrekker en kukke som er noe større en snittet. Ikke sy puter under armene på mannfolk som har lite utstyr. Vi må slutte å si at "størrelsen er ikke alt" blablablabla. Klar det ikke er alt man for meg og andre kvinner så betyr det mye at du ikke har en liten tissetass, men har en som vi kan ta rundt, knulle og kose med.
Skorpion_21 Skrevet 14. februar 2011 #70 Skrevet 14. februar 2011 Det er snakk om å tilpasse seg. En mann som har en penis under gjennomsnittet vet sannsynligvis at han er dårlig utstyrt. Da må han jo leve med det. Det er mulig at dette gir selvtillitten hans en stor knekk og det er synd. Med litt trening fra begge sider kan det vell fungere på sett og vis. Forresten, det må da være mye enklere å gi en mann med liten penis en god blowjob? Da kan jo alle gi mannen en deep throat. Jenten ville bli fornøyd fordi hun slipper å brekke seg og han ville blitt superfornøyd fordi du kan suge HELE penisen. Dessuten har alle sine "spesialfelt". Han er muligens veldig god på å slikke, og det er det ikke alle som er. Det er ikke alle kvinner som er stolte over puppene sine eller musen sin heller, men der finnes likevel mannfolk som liker dem for dem de er. Det handler om å akseptere hverandre. Dersom jenter stiller store krav til kropp og utstyr, ja, da må man forvente at mannen gjør akkurat det samme.
Gjest hanne Skrevet 14. februar 2011 #71 Skrevet 14. februar 2011 HALLO. Ærlighet varer lengst. Kan vi kvinner nå vennligst innrømme at størrelsen teller noe. Det vil si at er tissen for liten så er det negativt er kukken for stor er det også ofte negativt. Vi foretrekker en kukke som er noe større en snittet. Ikke sy puter under armene på mannfolk som har lite utstyr. Vi må slutte å si at "størrelsen er ikke alt" blablablabla. Klar det ikke er alt man for meg og andre kvinner så betyr det mye at du ikke har en liten tissetass, men har en som vi kan ta rundt, knulle og kose med. Ops ! Beklager alle skrivefeil, gikk litt fort i stad. Mitt budskap er vel synlig likevel.
Stefan Skrevet 14. februar 2011 #73 Skrevet 14. februar 2011 HALLO. Ærlighet varer lengst. Kan vi kvinner nå vennligst innrømme at størrelsen teller noe. Det vil si at er tissen for liten så er det negativt er kukken for stor er det også ofte negativt. Vi foretrekker en kukke som er noe større en snittet. Ikke sy puter under armene på mannfolk som har lite utstyr. Vi må slutte å si at "størrelsen er ikke alt" blablablabla. Klar det ikke er alt man for meg og andre kvinner så betyr det mye at du ikke har en liten tissetass, men har en som vi kan ta rundt, knulle og kose med. At DU behøver en sværing for å være fornøyd, behøver da vel ikke bety at alle andre må mene det samme? Kvinner er også skapt forskjellig. Noen må ha store, andre klarer seg mer enn godt nok med små.
Stefan Skrevet 14. februar 2011 #74 Skrevet 14. februar 2011 Det er snakk om å tilpasse seg. En mann som har en penis under gjennomsnittet vet sannsynligvis at han er dårlig utstyrt. Da må han jo leve med det. Det er mulig at dette gir selvtillitten hans en stor knekk og det er synd. Med litt trening fra begge sider kan det vell fungere på sett og vis. Forresten, det må da være mye enklere å gi en mann med liten penis en god blowjob? Da kan jo alle gi mannen en deep throat. Jenten ville bli fornøyd fordi hun slipper å brekke seg og han ville blitt superfornøyd fordi du kan suge HELE penisen. Dessuten har alle sine "spesialfelt". Han er muligens veldig god på å slikke, og det er det ikke alle som er. Det er ikke alle kvinner som er stolte over puppene sine eller musen sin heller, men der finnes likevel mannfolk som liker dem for dem de er. Det handler om å akseptere hverandre. Dersom jenter stiller store krav til kropp og utstyr, ja, da må man forvente at mannen gjør akkurat det samme. Er man dårlig utstyrt om man er under gjennomsnittet? Medisinsk viser det seg at en penis er normal mellom 12-18 cm.
Gjest hanne Skrevet 14. februar 2011 #75 Skrevet 14. februar 2011 Ground control to major Tom Hva har David Bowie med dette å gjøre???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå