HopelessFear Skrevet 10. februar 2011 #21 Skrevet 10. februar 2011 Syns det er litt sykt å bare tenke på penis størrelsen. Om det er kun det en tenker på, så er det ikke det som er riktig for en. 1
Gjest Ellemelle Skrevet 10. februar 2011 #22 Skrevet 10. februar 2011 Var sammen med en kar i 1 år, som hadde det jeg vil kalle en liten pikk (12,5 cm lang, tynn). Sex-livet ble veldig påvirket av det...kjente nesten ikke at han var inne i meg, i tillegg til at han var veldig følsom og kom raskt. Å ikke passe sammen seksuelt (da mener jeg faktisk kjønnsorganene) er jo også viktig. Det er ting man trenger eller ønsker i en partner som bør oppfylles for at man skal kunne ta forholdet et steg videre. Det er derfor ikke overfladisk å velge bort en partner fordi man ikke matcher "der nede". Noen kvinner er svært trange og trenger/ ønsker ikke mer enn en pikk på 10-15 centimeter, andre liker og trenger en større pikk for å få seksuell nytelse. Likevel, dette gjelder også for gutter..som kanskje velger en partner utifra BH-størrelsen. Å tenne på store bryster handler om seksualitet, og er heller ikke en overfladisk "greie". Vi må ikke være så fordømt redde for ikke å strekke til på alle områder, det kommer alltid en tid hvor vi ikke er den foretrukne, enten det gjelder som venn, kjæreste, arbeidstager, blabla. Aksepter nederlaget og gå videre. 2
Gjest gutt22 Skrevet 10. februar 2011 #23 Skrevet 10. februar 2011 nettopp!! Mennesker vil alltid ha behov ifølge Maslow. Kvinner som prøver å overbevise seg selv om at ektemannen er den eneste som kan gi seksuell lyst er helt imot naturen.
Gjest hanne Skrevet 10. februar 2011 #24 Skrevet 10. februar 2011 Det jaggu godt folk er forskjellige. Han slipper i allefall unna en kule om han blir dumpet av ei jente som beskriver menn på den måten der. Slike jenter unngår man. Kvinner som skjønner at god sex ikke har med størrelse å gjøre har gjerne mer å tilby i senga også. De gutta som trenger sympati og medlidenhet for at de har små tissefanter har ingen ting å tilby meg. Jeg blir bare lattermild når jeg ser en voksen mann med en tiss like liten som min langefinger. Disse gutta får søke lykken et annet sted. 1
Stefan Skrevet 10. februar 2011 #25 Skrevet 10. februar 2011 De gutta som trenger sympati og medlidenhet for at de har små tissefanter har ingen ting å tilby meg. Jeg blir bare lattermild når jeg ser en voksen mann med en tiss like liten som min langefinger. Disse gutta får søke lykken et annet sted. Og jeg blir lattermilde når jeg ser slike kvinner som latterliggjør andre mennesker. De har ingenting å tilby meg da jeg tenner på ekte kvinner som faktisk eier en personlighet og klarer å oppføre seg ordentlig. 1
Stefan Skrevet 10. februar 2011 #26 Skrevet 10. februar 2011 Var sammen med en kar i 1 år, som hadde det jeg vil kalle en liten pikk (12,5 cm lang, tynn). Sex-livet ble veldig påvirket av det...kjente nesten ikke at han var inne i meg, i tillegg til at han var veldig følsom og kom raskt. Å ikke passe sammen seksuelt (da mener jeg faktisk kjønnsorganene) er jo også viktig. Det er ting man trenger eller ønsker i en partner som bør oppfylles for at man skal kunne ta forholdet et steg videre. Det er derfor ikke overfladisk å velge bort en partner fordi man ikke matcher "der nede". Noen kvinner er svært trange og trenger/ ønsker ikke mer enn en pikk på 10-15 centimeter, andre liker og trenger en større pikk for å få seksuell nytelse. Likevel, dette gjelder også for gutter..som kanskje velger en partner utifra BH-størrelsen. Å tenne på store bryster handler om seksualitet, og er heller ikke en overfladisk "greie". Vi må ikke være så fordømt redde for ikke å strekke til på alle områder, det kommer alltid en tid hvor vi ikke er den foretrukne, enten det gjelder som venn, kjæreste, arbeidstager, blabla. Aksepter nederlaget og gå videre. 12,5 cm er innenfor normalen. Kanskje du bør se litt på deg selv i stedet? Og tro meg, det er ikke noe nederlag å slippe slike overfladiske jenter som ikke skjønner hva god sex egentlig betyr. 1
Gjest MrsTux Skrevet 10. februar 2011 #27 Skrevet 10. februar 2011 De gutta som trenger sympati og medlidenhet for at de har små tissefanter har ingen ting å tilby meg. Jeg blir bare lattermild når jeg ser en voksen mann med en tiss like liten som min langefinger. Disse gutta får søke lykken et annet sted.
womenwomen Skrevet 10. februar 2011 #28 Skrevet 10. februar 2011 Jeg synes SYND på menn med bitteliten pikk og har stor empati med dem . Disse ender ofte opp som mine guttevenner ....ja mer som gode venner . Og jeg synes SYND på meg selv også , om jeg havnet i en slik situasjon , eks møtte en knakende kjekk mann som jeg liker og tror er den rette for meg , for så å oppdage at han er langt under normal størrelse . Trist , skuffende , ja - kjedelig ! Min neste nye kjærest SKAL være normalt stor - stor : ) Medium eller Large ...he he Får se hva vi finner til slutt : ) Helst litt tykkere enn Xèn ( ønskedrøm ) men ikke helt nødvendig da , klarer meg utrolig bra med mindre også - ikke mindre pikk enn Xèn i hvertfall : ) OK , litt kortere gjør ingenting , men IKKE tynnere i hvertfall . Jeg klatrer oppover - ikke nedover ! 1
Gjest nobilian Skrevet 10. februar 2011 #29 Skrevet 10. februar 2011 Jeg klatrer oppover - ikke nedover ! *** That's a matter of opinion.. 1
womenwomen Skrevet 10. februar 2011 #30 Skrevet 10. februar 2011 *** That's a matter of opinion.. Jeg er som oftest heldig med alle mine menn i voksen alder i hvertfall ! Jeg får som oftest ganske godt utstyrte menn . Men da jeg var tenåring selv traff jeg på menn med lite utstyr oftere . Men ikke i voksen alder . Nå er alle karene høye og veldig kjekke og godt utstyrte vanligvis ! Er kunn slike menn jeg liker : ) Jeg får det jeg vil ha , heldigvis : ) 1
Stefan Skrevet 10. februar 2011 #31 Skrevet 10. februar 2011 Jeg synes SYND på menn med bitteliten pikk og har stor empati med dem . Disse ender ofte opp som mine guttevenner ....ja mer som gode venner . Og jeg synes SYND på meg selv også , om jeg havnet i en slik situasjon , eks møtte en knakende kjekk mann som jeg liker og tror er den rette for meg , for så å oppdage at han er langt under normal størrelse . Trist , skuffende , ja - kjedelig ! Min neste nye kjærest SKAL være normalt stor - stor : ) Medium eller Large ...he he Får se hva vi finner til slutt : ) Helst litt tykkere enn Xèn ( ønskedrøm ) men ikke helt nødvendig da , klarer meg utrolig bra med mindre også - ikke mindre pikk enn Xèn i hvertfall : ) OK , litt kortere gjør ingenting , men IKKE tynnere i hvertfall . Jeg klatrer oppover - ikke nedover ! Så det vil si at dersom du ikke klarer å holde på dine menn, må du til slutt ende opp med en fullblodshest? Siden den eneste veien for deg er opp, og du tydeligvis legger god sex i penisstørrelse. Det virker litt stakkarslig, spør du meg. 1
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2011 #32 Skrevet 10. februar 2011 Fortel han hvor liten og uduglig tissefant han har, at den er kun funksjonibel for tissing og har ingen ting med knulling å gjøre. Hvis han skal bo hos deg må han forstå at du må knulle andre gutter for å ha et sexliv. Hans sexliv fremover er å slikke deg, ikke noe annet. Det er en grei deal. Damer ønsker seg ikke små tissefanter, men gode store kukker. Det er greit å ha preferanser, men hvis hun forteller meg at min normalstore på 17 cm er for liten (hun kunne jo bare gått uten å si noe spesielt), så må hun regne med å bli slått ned den kvelden. 1
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2011 #33 Skrevet 10. februar 2011 Det er greit å ha preferanser, men hvis hun forteller meg at min normalstore på 17 cm er for liten (hun kunne jo bare gått uten å si noe spesielt), så må hun regne med å bli slått ned den kvelden. Så du er såpass usikker og har så lite selvtillit at du vil slå til ei dame dersom hun sier noe negativt om tissefanten din? 2
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2011 #34 Skrevet 10. februar 2011 Og jeg blir lattermilde når jeg ser slike kvinner som latterliggjør andre mennesker. De har ingenting å tilby meg da jeg tenner på ekte kvinner som faktisk eier en personlighet og klarer å oppføre seg ordentlig. Har du liten tissefant, kanskje? Er det derfor du angriper de som ønsker litt størrelse? Skal det virkelig ikke være lov for ei dame å si at hun ikke liker små tissefanter? 1
Gjest hanne Skrevet 11. februar 2011 #35 Skrevet 11. februar 2011 Og jeg blir lattermilde når jeg ser slike kvinner som latterliggjør andre mennesker. De har ingenting å tilby meg da jeg tenner på ekte kvinner som faktisk eier en personlighet og klarer å oppføre seg ordentlig. Jeg er en ekte kvinne som liker ekte sex. Det vil si at jeg liker ekte kukker som jeg kjenner inni meg på ekte. Små tissefanter er latterlige. Se for deg en kjempe stor helsestudiokar. Høy og stor med en bitte liten tiss.hahahahah.
Gjest hanne Skrevet 11. februar 2011 #36 Skrevet 11. februar 2011 Jeg synes SYND på menn med bitteliten pikk og har stor empati med dem . Disse ender ofte opp som mine guttevenner ....ja mer som gode venner . Og jeg synes SYND på meg selv også , om jeg havnet i en slik situasjon , eks møtte en knakende kjekk mann som jeg liker og tror er den rette for meg , for så å oppdage at han er langt under normal størrelse . Trist , skuffende , ja - kjedelig ! Min neste nye kjærest SKAL være normalt stor - stor : ) Medium eller Large ...he he Får se hva vi finner til slutt : ) Helst litt tykkere enn Xèn ( ønskedrøm ) men ikke helt nødvendig da , klarer meg utrolig bra med mindre også - ikke mindre pikk enn Xèn i hvertfall : ) OK , litt kortere gjør ingenting , men IKKE tynnere i hvertfall . Jeg klatrer oppover - ikke nedover ! Helt enig med deg. De blir bare venner. Derfor mener jeg at som kjærester/ektemenn duger de IKKE, kun som venner, dele husholdning, barn og regninger. Venner som bor sammen liksom. Dem må akseptere at jeg som kvinne må knulle andre MENN for å få et deilig knull. Min medlidenhet strekker seg så langt at de kan få lov til slikke og fingre meg og de kan runke den lille tissen sin når de vil, bare ikke forvent at jeg skal kose med den.
Gjest Raindrops Skrevet 11. februar 2011 #37 Skrevet 11. februar 2011 Bare det faktum at du kaller det for "tissefant" får meg til å lure på det mentale nivået ditt. 1
Gjest hanne Skrevet 11. februar 2011 #38 Skrevet 11. februar 2011 Bare det faktum at du kaller det for "tissefant" får meg til å lure på det mentale nivået ditt. Kvinne 34 år, 2 barn og fast jobb. Mentalt frisk. 68 kg, 175 høy. Jeg skiller mellom tissefant (som man tisser med) og kukk (som man har sex med) Hva gjør du med en liten tiss? Koser deg? 1
Gjest MikeWaters Skrevet 11. februar 2011 #39 Skrevet 11. februar 2011 (endret) Mentalt frisk Nå var det vel ikke tilstanden på det du har blitt utdelt som var under lupen, heller det du har blitt udelt og tydeligvis ignorert å fore opp under. Nå blir jeg vel stigmatisert som en uekte mann med en latterlig liten tissefant Endret 11. februar 2011 av MikeWaters 2
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2011 #40 Skrevet 11. februar 2011 Små tissefanter er latterlige. Se for deg en kjempestor helsestudiokar. Høy og stor med en bitte liten tiss.hahahahah.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå