Gjest Liten Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Vært på endel dater med en hyggelig kar. Vi har mange felles preferansepunkter og kunne nok hatt en fin hverdag sammen. Problemet er bare det at da vi endte opp i senga sammen oppdaget jeg at han var litt lite utstyrt..... Og helt ærlig, det ga meg lite.... Han var god med tunga og slikkingen-men jeg kjente knapt at han var inni meg. Jada dere kan godt si at det er jeg som er slapp i fisken- men jeg har vært til sengs med noen og har sjelden opplevd dette.... Nå er han veldig 'på' og vil ta steget videre.... Det er ikke intr for min del... Føler meg shallow-men sånn er det : /
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Vært på endel dater med en hyggelig kar. Vi har mange felles preferansepunkter og kunne nok hatt en fin hverdag sammen. Problemet er bare det at da vi endte opp i senga sammen oppdaget jeg at han var litt lite utstyrt..... Og helt ærlig, det ga meg lite.... Han var god med tunga og slikkingen-men jeg kjente knapt at han var inni meg. Jada dere kan godt si at det er jeg som er slapp i fisken- men jeg har vært til sengs med noen og har sjelden opplevd dette.... Nå er han veldig 'på' og vil ta steget videre.... Det er ikke intr for min del... Føler meg shallow-men sånn er det : / Hvor stor var han da? Omtrent?
Gjest Liten Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Ca ti-11 cm lang og 'knakkpølse'str tykk...... Og det er vel kanskje normal str...
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Tja, normalen er vel en anelse større, men han er jo ikke SÅ liten. Men, husk at dette er noe dere begge har ansvar for å jobbe gjennom dersom dere ikke går fra hverandre. Du kan ta knipeøvelser og, og han kan bruke penisring, kanskje med bruk av penispumpe først.
HopelessFear Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 Finnes bare et ord på løsningen. Knipeøvelser.
Gjest MrsTux Skrevet 9. februar 2011 #6 Skrevet 9. februar 2011 Da var han kanskje ikke den rette uansett?
Gjest Liten Skrevet 9. februar 2011 #7 Skrevet 9. februar 2011 Nei han var jo selvfølelig ikke den rette! Har hatt forhold med menn som hadde samme/mindre
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #8 Skrevet 9. februar 2011 Det sies at størrelsen ikke betyr noe, men det er neppe sant! For det gjelder jo å få deler av knakkpølsa inennfor leppene... 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #9 Skrevet 9. februar 2011 Det sies at størrelsen ikke betyr noe, men det er neppe sant! For det gjelder jo å få deler av knakkpølsa inennfor leppene... Har du lepper som er lengre enn de oppgitte 10-11 cm på pikken som er omtalt her? Knakkpølse-tykkelse; vi snakker fremdeles den gode gamle knakkpølsa og ikke wienerpølse nå? Hva er det å klage over ???
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2011 #10 Skrevet 9. februar 2011 Nå er han veldig 'på' og vil ta steget videre.... Det er ikke intr for min del... Føler meg shallow-men sånn er det : / Vær ærlig, og fortell ham at sex med ham ikke ga deg særlig mye fordi han var dårlig utstyrt. Av den grunn er du ikke interessert i å gå videre. Kanskje han blir såret, men da får du i alle fall satt endelig punktum. Dersom du begynner å gå rundt grøten UTEN å være ærlig, så blir det bare mye verre senere å avslutte dette.
Stefan Skrevet 10. februar 2011 #11 Skrevet 10. februar 2011 La ham gå, så får han mulighet til å finne seg en kvinne med andre verdier i livet, som han kan bli lykkelig sammen med. 6
Gjest HunterLady Skrevet 10. februar 2011 #12 Skrevet 10. februar 2011 Ganske utrolig hvor mange tråder her inne som kvinner klager på peniser. Mon tro om det blir godt mottatt når menn begynner å klage på de jævla små puppene og den vide musa til dama/sexpartneren.. 4
Gjest Raindrops Skrevet 10. februar 2011 #13 Skrevet 10. februar 2011 Vær ærlig, og fortell ham at sex med ham ikke ga deg særlig mye fordi han var dårlig utstyrt. Av den grunn er du ikke interessert i å gå videre. Kanskje han blir såret, men da får du i alle fall satt endelig punktum. Dersom du begynner å gå rundt grøten UTEN å være ærlig, så blir det bare mye verre senere å avslutte dette. Hvorfor skal hun absolutt ta opp størrelsen på utstyret hans? Han er sikkert klar over størrelsen på utstyret sitt, og jeg ser egentlig ingen god grunn til å gni det inn. Det burde finnes en bedre måte å avslutte det på enn "Du har liten pikk, derfor vil jeg ikke være sammen med deg". 3
Stefan Skrevet 10. februar 2011 #14 Skrevet 10. februar 2011 Hvorfor skal hun absolutt ta opp størrelsen på utstyret hans? Han er sikkert klar over størrelsen på utstyret sitt, og jeg ser egentlig ingen god grunn til å gni det inn. Det burde finnes en bedre måte å avslutte det på enn "Du har liten pikk, derfor vil jeg ikke være sammen med deg". Enig i den. På den annen side får han jo virkelig vite hva slags person det er snakk om.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #15 Skrevet 10. februar 2011 Nei han var jo selvfølelig ikke den rette! Har hatt forhold med menn som hadde samme/mindre Da er de ikke menn. Bare til opplysning.
Gjest 1881 Skrevet 10. februar 2011 #16 Skrevet 10. februar 2011 Mye styr grunnet tomme magasiner og en strømpris som ikke ligner grisen, nå må folk tenke ENØK så de ikke havner uti ei økonomisk hengemyr.
Gjest hanne Skrevet 10. februar 2011 #17 Skrevet 10. februar 2011 Vær ærlig, og fortell ham at sex med ham ikke ga deg særlig mye fordi han var dårlig utstyrt. Av den grunn er du ikke interessert i å gå videre. Kanskje han blir såret, men da får du i alle fall satt endelig punktum. Dersom du begynner å gå rundt grøten UTEN å være ærlig, så blir det bare mye verre senere å avslutte dette. Fortel han hvor liten og uduglig tissefant han har, at den er kun funksjonibel for tissing og har ingen ting med knulling å gjøre. Hvis han skal bo hos deg må han forstå at du må knulle andre gutter for å ha et sexliv. Hans sexliv fremover er å slikke deg, ikke noe annet. Det er en grei deal. Damer ønsker seg ikke små tissefanter, men gode store kukker.
Stefan Skrevet 10. februar 2011 #18 Skrevet 10. februar 2011 Fortel han hvor liten og uduglig tissefant han har, at den er kun funksjonibel for tissing og har ingen ting med knulling å gjøre. Hvis han skal bo hos deg må han forstå at du må knulle andre gutter for å ha et sexliv. Hans sexliv fremover er å slikke deg, ikke noe annet. Det er en grei deal. Damer ønsker seg ikke små tissefanter, men gode store kukker. Det jaggu godt folk er forskjellige. Han slipper i allefall unna en kule om han blir dumpet av ei jente som beskriver menn på den måten der. Slike jenter unngår man. Kvinner som skjønner at god sex ikke har med størrelse å gjøre har gjerne mer å tilby i senga også. 2
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2011 #19 Skrevet 10. februar 2011 Hvorfor skal hun absolutt ta opp størrelsen på utstyret hans? Han er sikkert klar over størrelsen på utstyret sitt, og jeg ser egentlig ingen god grunn til å gni det inn. Det burde finnes en bedre måte å avslutte det på enn "Du har liten pikk, derfor vil jeg ikke være sammen med deg". Det finnes mange forskjellige typer menn. Noen vil akseptere at man ikke er interessert i å gå videre, og vil ikke gjøre noe mer med det. De har gjerne erfaring med flere damer, og vet at det finnes mange andre der ute. Andre menn kan være mye tregere - og grenseløst irriterende, og vil ikke gi opp den dama de nettopp har vært til sengs med. De skal absolutt vite hvorfor dama ikke lenger er interessert, og du må virkelig gni det inn for å få dem til å forstå. Jeg vet ikke hvilken type mann trådstarteren har vært borti, men jeg har erfaring med begge. Og dersom det hadde vært den trege og irriterende typen, så hadde jeg om nødvendig - og mest i frustrasjon - vært ærlig og fortalt ham hvorfor jeg ikke lenger var interessert. Et nei er et nei! 1
Gjest gutt22 Skrevet 10. februar 2011 #20 Skrevet 10. februar 2011 Jeg har to ting å si: TS er du et troll? Airi hvor er du, vi trenger dine synspunkter for å få balanse i tråden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå