Gjest imli Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Kan ikkje folk skildre drømmemannen då, ikkje berre drømmedama? Berre utsjånad.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Litt høy, gjerne 1.80 eller litt høyere. Blond eller mørk spiller ikke så stor rolle, men han bør være litt veltrent med synlige muskler, spesielt magemuskler. Bred og definert brystkasse og ikke tynne bein. Og litt å ta i der nede, gjerne en litt tykk på rundt de 20 cm 2
Gjest MrsTux Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Høy, mørk, kort hår, 3-dagersskjegg, slank, forholdsvis utrent kropp, stor nese og blå øyne. Jeg er forresten sammen med ham 1
Gjest imli Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Eg tykkjer mannen bør vere ganske høg, forhaldsvis slank, blå auge, mørkt hår (gjerne langt), litt skjeggstubb. Legg til at eg likar kroppshår, gjerne mykje hår på brystet, samt "vegvisar" Men når det kjem til stykket, er det gjerne ikkje så nøye korleis han ser ut uansett Endret 9. februar 2011 av imli
HopelessFear Skrevet 9. februar 2011 #6 Skrevet 9. februar 2011 Normal, verken for slank eller for kraftig. Sterke armer, med liten antydning til muskler. Smilehull. Mørkt, kort hår. Litt mage og hår på kroppen. Gjerne et par dagers skjegg. Myke lepper, men er faste og gode. Brune, "polerte" øyne. Og, så klart, han må ha en penis. Har ikke noe å si hva størrelsen er, bare at han har en penis. 2
Gjest Sfinx Skrevet 9. februar 2011 #7 Skrevet 9. februar 2011 Airi... du skulle fått lånt min mann :-) Han er som et ullteppe! Selv er jeg utrolig begeistret for menn som har blå øyne og mørkt hår. Veltrent kropp, men ikke overtrent, og i alle fall ikke for tynn. Helst så lite hår på kroppen som mulig, men liker at det er naturlig, d.v.s ikke kunstig fjernet på brystet. Han må være større enn meg, alt fra 175 og oppover :-). Må ha fine, velstelte hender, deilige lårmuskler, fin rumpe og bry seg om sitt utseende generelt. Dèt er drømmemannen (utseendemessig) for meg 1
Gjest Airi Skrevet 9. februar 2011 #8 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Airi... du skulle fått lånt min mann :-) Han er som et ullteppe! Selv er jeg utrolig begeistret for menn som har blå øyne og mørkt hår. Veltrent kropp, men ikke overtrent, og i alle fall ikke for tynn. Helst så lite hår på kroppen som mulig, men liker at det er naturlig, d.v.s ikke kunstig fjernet på brystet. Han må være større enn meg, alt fra 175 og oppover :-). Må ha fine, velstelte hender, deilige lårmuskler, fin rumpe og bry seg om sitt utseende generelt. Dèt er drømmemannen (utseendemessig) for meg Jasså du Nei, jeg har det mer enn bra nok med mitt eget ullteppe, men takk for tilbudet Endret 9. februar 2011 av Airi
Gjest Lars Skrevet 9. februar 2011 #9 Skrevet 9. februar 2011 Hvorfor skriver alle at han må være så høy? Jeg er 173 cm er det høyt nok, er høyere enn de fleste jenter synes jeg men de fleste gutter er høyere enn meg? 1
Gjest Airi Skrevet 9. februar 2011 #10 Skrevet 9. februar 2011 Hvorfor skriver alle at han må være så høy? Jeg er 173 cm er det høyt nok, er høyere enn de fleste jenter synes jeg men de fleste gutter er høyere enn meg? Jeg synes det er høyt, jeg. Det er vel det av jenter gjerne vil være litt lavere enn kjæresten som gjelder.
Gjest Sfinx Skrevet 9. februar 2011 #11 Skrevet 9. februar 2011 Jasså du Nei, jeg har det mer enn bra nok med mitt eget ullteppe, men takk for tilbudet hihihi... Det er bra!!! Da har du jo drømmemannen
Gjest Airi Skrevet 9. februar 2011 #12 Skrevet 9. februar 2011 hihihi... Det er bra!!! Da har du jo drømmemannen Stemmer det Men som du ser så er jeg ikke så kravstor akkurat med tanke på utseendet - men det andre skulle det jo ikke handle om her.
Gjest MrsTux Skrevet 9. februar 2011 #13 Skrevet 9. februar 2011 Hvorfor skriver alle at han må være så høy? Jeg er 173 cm er det høyt nok, er høyere enn de fleste jenter synes jeg men de fleste gutter er høyere enn meg? Høyde er ikke et must for meg, har hatt det supert med gutter under din høyde
Gjest Sandra Skrevet 9. februar 2011 #14 Skrevet 9. februar 2011 Slank eller trent, høy (rundt 1.80), blå eller grønne øyne, kort hår (hårfarge er ikke så viktig), lite kroppshår, ikke noe ansiktshår. Et vakkert ansikt er det jeg legger merke til først.
Gjest Sfinx Skrevet 9. februar 2011 #15 Skrevet 9. februar 2011 Stemmer det Men som du ser så er jeg ikke så kravstor akkurat med tanke på utseendet - men det andre skulle det jo ikke handle om her. Det er helt sant Fikk klar instruks fra TS. "Drømmemannen" (utseendemessig) er jo den som "dukker opp" når jeg lukker øynene og koser meg i min egen verden. At han "skal" være litt høyere enn jeg er har jeg ikke noen grunn for, men det er litt rart å tenke på hvordan det hadde vært å være sammen med en som er veldig mye kortere, d.v.s mer enn 15-20 cm mindre enn jeg... Kan ikke forestille meg det.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2011 #16 Skrevet 9. februar 2011 Hvorfor skriver alle at han må være så høy? Jeg er 173 cm er det høyt nok, er høyere enn de fleste jenter synes jeg men de fleste gutter er høyere enn meg? Vel, hvorfor skriver alle gutter at dama må være tynn og ha lange ben? (Se annen tråd) Nei, visse preferanser er rett og slett universelle. 2
LetThemEatCake Skrevet 9. februar 2011 #17 Skrevet 9. februar 2011 Intelligent, empatisk, humoristisk, frisk och välmående, glad, kärleksfull, snygg och sexig (vilket man blir med dessa egenskaper!). 1
Gjest TTT Skrevet 9. februar 2011 #18 Skrevet 9. februar 2011 Intelligent, empatisk, humoristisk, frisk och välmående, glad, kärleksfull, snygg och sexig (vilket man blir med dessa egenskaper!). Til og med hvis han er 1.50 m høy og veier 200 kilo? Ok. Bra for deg.
Gjest LittleLies Skrevet 9. februar 2011 #19 Skrevet 9. februar 2011 Drømmemannen min er.. Smart, empatisk, oppfinnsom og har god humor. Han har brede skuldre, kosemage, store hender og snillt ansikt
LetThemEatCake Skrevet 10. februar 2011 #20 Skrevet 10. februar 2011 Til og med hvis han er 1.50 m høy og veier 200 kilo? Ok. Bra for deg. Man är inte frisk och välmående om man väger 200kg på 150cm.. :gjeiper: 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå