Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som så på programmet i kveld? Hun som ble meldt på av sin samboer og sminket opp av JT ble jo kjempefin. Noen som vet hvilken sminke JT bruker?

Så falt jeg pladask for et skjerf JT stylet opp hun unge jenta fra Porsgrunn med. hun fikk på seg svart skinnjakke og et heeerlig skjerf. Hvor i all verden skal jeg få tak i dette? Noen som kan hjelpe? :-)

Skrevet

Vet han bruker max factor sine produkter, den foundation han bruker er utrolig god, og ikke minst billig.

Vet at i forrige sesong ble han sponset av Cubus, men du kan jo sende mail til tv2 å høre.

Skrevet

Noen som så på programmet i kveld? Hun som ble meldt på av sin samboer og sminket opp av JT ble jo kjempefin. Noen som vet hvilken sminke JT bruker?

Så falt jeg pladask for et skjerf JT stylet opp hun unge jenta fra Porsgrunn med. hun fikk på seg svart skinnjakke og et heeerlig skjerf. Hvor i all verden skal jeg få tak i dette? Noen som kan hjelpe? :-)

han bruker max factor, og sånn skjerf får du stortsett overalt på hm, bik bok, cubus osv...

Skrevet

Vet han bruker max factor sine produkter, den foundation han bruker er utrolig god, og ikke minst billig.

Vet at i forrige sesong ble han sponset av Cubus, men du kan jo sende mail til tv2 å høre.

Takk for svar :-) Vet du hva denne foundation heter?

Skrevet

Programmet blir sponset av Kapp-ahl, så kan hende skjerfet er derfra? Må innrømme at jeg liker Jan Thomas godt, noe jeg ikke hadde trodd på forhånd (men synes kanskje de kjappe bli-ny-greiene ikke er det mest spennende). Han er flink til å prate med folk.

Skrevet

TS her.. Takk for svarene alle sammen :) Skal sjekke kappahl og andre butikker. Jeg falt pladask for skjerfet, så må prøve å finne det. Sendte mail til happy day redaksjonen, men fikk til svar at de ikke kunne svare på produkter og klær som blir brukt i programmet..hm.. :)

Skrevet

TS her.. Takk for svarene alle sammen :) Skal sjekke kappahl og andre butikker. Jeg falt pladask for skjerfet, så må prøve å finne det. Sendte mail til happy day redaksjonen, men fikk til svar at de ikke kunne svare på produkter og klær som blir brukt i programmet..hm.. :)

Svarte som anonym ser jeg, dette ble jo feil. Kom til å trykke på "post som anonym", sorry :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Noen som vet hva URL eller navnet på bloggen til hu bloggern som var med i happy day for noen uker siden (+/-) er? (ikke voe, men den lille reportasjen med hun som drev med moteblogg).

Tusen takk for din hjelp! :)

AnonymBruker
Skrevet

Ulrikke lund :)

Skrevet

Aha! Tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...