Gjest Anonym Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Jeg har veldig høye store fitte fiser etter doggy eller han har logget oppå meg :/ Er det veldig ekkelt for dere gutter, eller syntes dere at det bare er vitti og at det ikke gjør noe? :gjeiper:
Chiyo Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Jeg hadde ledd. Man må kunne le av seg selv i slike situasjoner. Ikke noe vits å gjøre situasjonen ubehagelig av en liten fise lyd.
Gjest Airi Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Akkurat det kan ikke du stå ansvarlig for, det er hans feil. 1
Gjest Katten. Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Det er jo bare luft... Ingen som bryr seg om slikt.
ssgxd Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 Det skjer vel fordi han trekker seg for langt ut. Iallefal det jeg har hørt. Sånt skjer. Ikke noe å være flau over.
Kjetil S. Skrevet 9. februar 2011 #6 Skrevet 9. februar 2011 Helt normalt. Noen ganger så ler man i sammen om det, mens andre ganger overser man det bare helt. :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå