Gå til innhold

Bestilte selvbruning, fikk Dark i stedet for Medium

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg bestilte Xen-tan Medium fra feelunique, og fikk den i posten i dag:) Men det viser seg at de har sendt Dark til meg. Gidder jo ikke å sende den tilbake, da frakt osv vil koste en del. Har jeg noen 'rettigheter', f.eks en del av pengene tilbake? Jeg er ikke veldig brun fra før. Vil jeg se helt dust ut om jeg bruker Dark?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok helt greit å bruke den mørke, bare ikke pøs på :fnise:

Send dem en mail og forklar situasjonen, så kan det jo hende du får en viss prosentandel tilbake? :)

Skrevet

Skal smøre veeeldig tynt lag på! ;) Har fri i morgen, så hvis jeg ser helt håpløs ut, så slipper jeg å vise meg i offentlighet :fnise:

Sendte mail til feelunique nå, så får se hva de sier. Regner vel egentlig ikke med å få noe tilbake ettersom jeg ikke vil sende den tilbake for å få ny, men kan jo hende at de er veldig snille :)

Skrevet

Du kan blande den ut med vanlig bodylotion, da får du en mildere farge! Jeg gjør det til vanlig hvis jeg bare vil ha en liten glød i huden, tar halvt om halvt med bodylotion og selvbruner i handflata og rører de sammen før jeg påfører det. Har fått veldig fint resultat med deg jeg:-)

• Liker 2
Skrevet

Dark blir ikke så fryktelig mørk faktisk. Jeg bruker den hele tiden og ser ikke ut som en solariumsbabe likevel;) bare prøv deg frem. Den er temmelig drøy i bruk også

Skrevet

Da har jeg sovet med selvbruningen på, og den var ikke så mørk som jeg trodde! Jeg så for meg at jeg skulle våkne opp som etter et par uker syden. Søren heller! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...