Gå til innhold

Brudens far's tale

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest (april2004)
Skrevet

Jeg lurte paa om dere kunne gi meg noen tips paa hva brudens far's tale boer inneholde? M.a.o. hvem skal brudens far snakke til annet enn selvfoelgelig brud, og noe til brudgom. Skal for eksempel brudgommens foreldre faa noen ord? Brudens far trenger noen tips.... :D :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Snakk litt om oppveksten, artige hendelser, diverse høydepunkter som konfirmasjon og klassefester.

Snakk om turer dere har vært på og ting dere har gjort sammen.

Mye å snakke om ettersom det er du og hennes mor som har vært med henne gjennom hele oppveksten.

:D :D :D

Skrevet

Synes også det er fint om brudens far sier noe til brudgommen, jeg. De fleste forstår jo at brudens far er glad i bruden - og bryllupet skal jo være en feiring av forholdet mellom dem.

Derfor - ta også med noen ord til brudgommen!!

Skrevet

Bare ikke prat for mye, og ikke prat om ting noen kan oppfatte som pinlig. Jeg er vettaskremt for at noen skal finne på å være "morsomme" på noens bekostning i vårt bryllup. Ikke at noen går inn for å være slem, men folk har rett og slett forkjellige grenser på sånt.....

Skrevet

Snakk om brudens barndom, morsomme hendelser, minnesverdige hendelser, ting dere har vært stolt av. Fortell om hennes sterke sider og hva som gjør hun unik.

Fortell om hvordan dere som foreldre opplever henne (og han) etter de fant hverandre. Kan gjerne si noen små koselige ord til brudgommens foreldre også :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for tips alle dere bridezillas der ute... :D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...