Smørblomsten Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Hva er det som gjør at jeg blir belastet for "datatrafikk" på tlf-regningen min tro? Jeg bruker aldri nett (ikke som jeg vet om ihvertfall), bare sms/mms og ringing. Hva er det som kan være stilt inn uten at jeg vet om det?? Vil ikke ha dyr datatrafikk-belastninger...
Gjest Normalfordeling Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Det er bare å søke på I-phone og regninger. Flere som har slitt med store regninger pga datatrafikk. Ser ut å være et problem og ingen har vel egentlig svaret annet enn teorier. http://www.idg.no/computerworld/article193193.ece
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Dessverre et velkent problem. Mest trolig er det ett 3. parts program som er dårlig programmert, og som kjører i bakgrunnen. Jeg bruker å fullstendig slå av programmer jeg ikke trenger der og da, i stedet for å bare lukke de og la de kjøre i bakgrunnen.
Smørblomsten Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2011 Dessverre et velkent problem. Mest trolig er det ett 3. parts program som er dårlig programmert, og som kjører i bakgrunnen. Jeg bruker å fullstendig slå av programmer jeg ikke trenger der og da, i stedet for å bare lukke de og la de kjøre i bakgrunnen. MEN, når jeg slår av "mobildata" under generelt - nettverk, så får jeg ikke sendt MMS!!! Håpløst...Alt det andre skal være slått av, men får som sagt likevel data-regning
Gjest løv Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Gjør følgende: Klikk deg inn på Settings/Instillinger, General/Generelt, Network/Nettverk, også slår du av både 3g og Cellular data/Mobildata når du ikke skal bruke programer som bruker nett. På denne måten er du helt sikret fra slike overraskelses utgifter. Endret 9. februar 2011 av løv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå