Gå til innhold

iPhone - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som gjør at jeg blir belastet for "datatrafikk" på tlf-regningen min tro? :roll:

Jeg bruker aldri nett (ikke som jeg vet om ihvertfall), bare sms/mms og ringing.

Hva er det som kan være stilt inn uten at jeg vet om det?? Vil ikke ha dyr datatrafikk-belastninger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre et velkent problem.

Mest trolig er det ett 3. parts program som er dårlig programmert, og som kjører i bakgrunnen. Jeg bruker å fullstendig slå av programmer jeg ikke trenger der og da, i stedet for å bare lukke de og la de kjøre i bakgrunnen.

Skrevet

Dessverre et velkent problem.

Mest trolig er det ett 3. parts program som er dårlig programmert, og som kjører i bakgrunnen. Jeg bruker å fullstendig slå av programmer jeg ikke trenger der og da, i stedet for å bare lukke de og la de kjøre i bakgrunnen.

MEN, når jeg slår av "mobildata" under generelt - nettverk, så får jeg ikke sendt MMS!!! Håpløst...Alt det andre skal være slått av, men får som sagt likevel data-regning :(

Skrevet (endret)

Gjør følgende:

Klikk deg inn på Settings/Instillinger, General/Generelt, Network/Nettverk, også slår du av både 3g og Cellular data/Mobildata når du ikke skal bruke programer som bruker nett. På denne måten er du helt sikret fra slike overraskelses utgifter. :)

Endret av løv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...